مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

مرکز تخصصی چاپ و خدمات چاپی بصورت آنلاین در کشور

  • ۰
  • ۰

 

مورد اول: مکان و اندازه را در نظر بگیرید

آخرین مقاله ای که در سایت مجله جیات خلوت منتشر شده است.  قبل از شروع به طراحی باید یکسری اطلاعات ضروری مانند مکان و اندازه مورد نظر چاپ تراکت خود یکسری اطلاعاتی را باید جمع آوری کنید. درک مکان نمایش پوستر و ابعاد آن به شما این امکان را می دهد که طرح خود را مطابق با آن طراحی کنید. به یاد داشته باشید که طراحی یک تراکت یا بروشور در سایز بزرگ نیازمند یک طراحی متناسب و چشم نواز است و طراحی خودتان را باید متناسب با آن انجام بدهید.

علاوه بر این، شرایط نوری اطراف طراحی تراکت خودتان را نیز در نظر بگیرید، زیرا نور طبیعی، مناطق تاریک و نور مصنوعی بشدت می‌تواند بر ظاهر طراحی شما تأثیر بگذارد. تحقیقات کاملی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که طراحی شما با الزامات خاص مطابقت دارد و نتیجه موثرتری را به همراه دارد.

 

مورد دوم: تعداد فونت ها را محدود کنید

اگرچه ممکن است استفاده از فونت‌های متعدد برای پر کردن فضا در طراحی وسوسه‌انگیز باشد، اما بهتر است از حجم زیاد نوشته ها خودداری کنید و انتخاب فونت خود را به حداقل برسانید. سعی کنید بیش از سه فونت مختلف در چاپ بروشور و یا حتی در چاپ سربرگ خود استفاده نکنید. برای عناوین تاثیرگذار یک فونت نمایشی، برای محتوای خوانا یک فونت متنی و شاید یک فونت اضافی برای تنوع یا عناصر طراحی خاص انتخاب کنید. به جای وقت گذاشتن برروی فونت های مختلف روی اندازه فونت و رنگ فونت بیشتر وقت بگذارید.

روش سوم: فاصله های دید متفاوت را در نظر بگیرید

برای اطمینان از اینکه تراکت تبلیغاتی شما در دیده شدن و جلب توجه موثر است، میزان دید آن را از فواصل دید مختلف ارزیابی کنید. یک طراحی موفق باید بتواند بینندگان را صرف نظر از نزدیکی آنها به تراکت جذب کند.

 

روش چهارم: یک سلسله از اطلاعات ایجاد کنید

سلسله مراتب اطلاعات در طراحی تراکت شما ارتباط نزدیکی با فواصل دید که قبلا ذکر شد را دارد. اهمیت هر یک از اطلاعات را به دقت در نظر بگیرید و بر اساس آن اولویت بندی کنید. به طور معمول، عنوان به عنوان بزرگترین و برجسته ترین عنصر در مرکز قرار می گیرد. اطلاعات ثانویه، مانند تاریخ ها و جزئیات، باید در اندازه متوسط نمایش داده شوند.

در نهایت، اطلاعات کمتر مهم، از جمله قوانین مسابقه یا جزئیات اضافی، را می توان به کوچکترین متن منتقل کرد و در مناطق کمتر برجسته قرار داد. بسیار مهم است که تمام محتوای لازم را از قبل آماده کنید تا بتوانید به طور استراتژیک برای قرار دادن عناصر متن و طراحی در سراسر پوستر برنامه ریزی کنید.

بیشتر بخوانید: 

روش پنجم: عناصر به یاد ماندنی ایجاد کنید

برای اینکه پوستر شما تاثیرگذار و ماندگار باشد باید دارای عناصر به یاد ماندنی باشد که توجه بینندگان را به خود جلب کند. اجزایی را در نظر بگیرید که به راحتی به خاطر سپرده می شوند، مانند تصاویر قدرتمند یا قرعه کشی و… در میان این عناصر، تصویرسازی بسیار مؤثر است. به عنوان مثال، اگر در حال طراحی پوستری برای یک گروه هستید، قرار دادن عکسی از خود گروه احتمالاً به یاد ماندنی تر از استفاده از متن و پس زمینه انتزاعی خواهد بود. مخاطبان خود را با تصاویر توجیه بکنید و آنها را با مجموعه خود از نظر عاطفی درگیر کنید تا تأثیری ماندگار بر جای بگذارید.

با پیروی از این پنج نکته، می توانید مهارت های طراحی تراکت یا چاپ بروشور خود را افزایش دهید و تراکت های بصری جذاب و تاثیرگذاری را ایجاد کنید که پیام شما را به طور موثر به مخاطب منتقل می کند.

ما در چاپ نفیس به شما کمک می کنیم که از همین امروز طراحی تراکت خودتان را سفارشی کنید. برای درک بهتر در خصوص اصول طراحی تراکت می توانید مقالات ما را در سایت چاپ نفیس مطالعه بفرمایید تا به درک بیشتر در این زمینه برسید. امیدوار هستیم مقاله چندین راهکار جذاب برای چاپ تراکت در چاپ نفیس برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.

چاپ نفیس راه های ارتباطی با گروه هنری چاپ نفیس

ما در چاپ نفیس سعی کردیم پاسخگو تمام سوالات شما مشتریان عزیز باشیم این پاسخگویی می تواند به شیوه جوابگویی در واتساب، تلگرام و تلفنی باشد که در همه این موارد در ساعت کاری شرکت ارائه بهترین خدمات به شیوه آنلاین خواهیم بود. امیدوار هستیم برای شما عزیزان یک تجربه بسیار خوبی ارائه بدهیم که برای همیشه در خاطرات شما خرید اینترنتی از چاپ نفیس برای شما به یادگار بماند.

ما همواره در مجموعه چاپ نفیس تلاش داریم که بهترین پاسخگویی کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ نفیس می‌باشیم.

  • ۰۲/۰۹/۱۱
  • چاپ نفیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی