مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

مرکز تخصصی چاپ و خدمات چاپی بصورت آنلاین در کشور

  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارند و دسته بندی آن‌ها برای هر شرکت متفاوت است. یکی از انواع دسته بندی هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، هدایای تبلیغاتی با قیمت متوسط و هدایای تبلیغاتی لوکس یا گران قیمت هستند. البته هدیه‌های تبلیغاتی را به دسته‌های عمومی، کارشناسی و مدیریتی نیز تقسیم بندی می‌کنند. ما در شرکت چاپ نفیس با توجه به سفارشات مشتریانمان به این نتیجه رسیده‌ایم که دسته بندی زیر را مد نظر قرار دهیم. البته ممکن است در زمان‌های مختلف بسته به شرایط انواع دیگری از هدایای تبلیغاتی به این دسته بندی اضافه شود. به طور مثال در هنگام انتخابات هدایای تبلیغاتی انتخاباتی به این دسته بندی اضافه می‌شود یا در انتهای سال این دسته بندی ها متفاوت می باشد برای مثال هدایای تبلیغاتی برای پرسنل ، هدایای تبلیغاتی برای مشتری و ... متفاوت می باشد.

ما در این مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال قصد داریم دسته بندی هدایای تبلیغاتی برای پرسنل یکسری نکات و ایده هایی را با شما در میان بگذاریم و امیدوار هستیم برای شما مفید واقع شود.

هدایای تبلیغاتی و هدیه دادن بخشی از سیاستهای بازاریابی و برندینگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بیشتر است. هدایای تبلیغاتی ابزار بازاریابی قدرتمندی در دست کسب و کارهاست تا به وسیله آن خود را به مشتری معرفی نمایند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هدیه تبلیغاتی باید مخاطب را به یاد شما بیاندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نماید و این دلیل بر این نیست که حتما باید از هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای تبلیغاتی جدید استفاده نمایید، بلکه میتوان با کمی خلاقیت در طراحی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه استفاده نمود. پیشنهاد می گردد گیفت تبلیغاتی که برای هدیه دادن انتخاب میکنید اول از همه کاربردی باشد، ماندگار باشد و همیشه جلوی چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

در گروه هنری چاپ نفیس با بهره گیری از جدیدترین هدایای تبلیغاتی شما میتوانید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را با انواع متریال از طریق سفارش هدیه تبلیغاتی را در سامانه ثبت سفارش آنلاین چاپ نفیس سفارش و در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

در این بخش از مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال قصد داریم به بخشی از هدایای تبلیغاتی اشاره بکنیم که برای پرسنل و کارمندان یک مجموعه مهم و کاربردی می باشد و امیدوار هستیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کرده باشید.

مورد اول ) سررسید و تقویم رومیزی

با پایان یافتن سال جاری و شروع یک سال جدید دیگر بازار تبلیغات و تبریک و تهنیت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهای پیشرو و خلاق این فرصت را غنیمت شمرده و از آن به عنوان یک هدیه ارزشمند استفاده می کنند. به جرات میتوان سررسید و تقویم را بعنوان یکی از مفید ترین و موثر ترین کالاهای تبلیغاتی معرفی کرد که هم میتواند به ارائه دهنده ی آن سود رسانی کند و هم میتواند برای دریافت کننده آن مفید باشد. مطمئن باشید این هدایای تبلیغاتی برای شما بسیار می تواند مفید و ارزشمند باشد.

مورد دوم ) چاپ تیشرت تبلیغاتی

امروزه کسب و کارهایی که می‌خواهند شناخته بشوند ویا دارای نمایندگی های متعدد می باشند و یا دارای ساختار یکسان هویت سازمانی باشند اقدام به تولید و چاپ تیشرت تبلیغاتی می نمایند. شما می توانید از این ابزار برای هدیه دادن به کارمندان خود استفاده بکنید. کافی است یک عکس دسته جمعی خود با پرسنل تان را برروی تیشرت چاپ بزنید و آن را به همکاران خود هدیه بدهید.

در بعضی از سال ها شما می توانید از سویشرت تبلیغاتی برای هدیه دادن استفاده بکنید. قیمت این کالا ممکن است گرون تر باشد ولی ماندگاری و ارزش به نسبت بیشتری برخوردار است.

مورد سوم) ماگ تبلیغاتی

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی به کارمندان استفاده از ماگ یا چاپ لیوان سرامیکی می باشد. شما می توانید با درج لوگو و یا تصاویر اختصاصی پرسنل خود برروی لیوان ها به طور ماندگار یک چاپ ماگ تبلیغاتی برای آنها سفارش بدهید و به عنوان بهترین هدیه آخر سال به آنها هدیه بدهید.

در نگاه اول شاید احساس بکنید این ماگ تبلیغاتی یک هدیه ساده و شاید کم ارزشی باشد ولی بعد از هدیه دادن آن به همکاران خود قطعا متوجه ارزش و مفید بودن این کالا را دست پیدا خواهید کرد.

مورد چهارم) کلاه سفارشی

بسیاری از ما در طول زندگی خود به شکل‌های مختلف از کلاه استفاده کرده‌ایم، بدون اینکه توجهی به نوشته‌ها و طرح‌های چاپ شده بر روی آنها داشته باشیم؛ این‌ها همان کلاه تبلیغاتی هستند که به یک ابزار مهم در بازاریابی تبدیل شده‌اند. کلاه تبلیغاتی یه کلاه معمولی ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌های تبلیغاتی و یک برند خاص بر روی قسمت‌های مختلف آنها فراهم شده است. شما می توانید اسم و نام همکاران خودتان را بطور مختصر و یا کامل برروی آن کلاه ها به چاپ برسانید.

امیدوار هستیم تا پایان این بخش از مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال ما را همراهی کرده باشید و تا پایان این مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال با ما بوده باشید امیدوار هستیم در مقالات آینده به بخش دیگر از این هدایای تبلیغاتی اشاره و برای شما نمونه های دیگری را بیان بکنیم.

  • ۰۳/۰۲/۰۴
  • چاپ نفیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی