مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

مرکز تخصصی چاپ و خدمات چاپی بصورت آنلاین در کشور

  • ۰
  • ۰

نزدیک شدن به روزهای برگزاری انتخابات به معنای افزایش تب و تاب تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر است. جایگاه نمایندگان مجلس و شورای شهر از مهمترین کرسی ها در سطح کشور و شهرها است که افراد زیادی برای رسیدن به آن رقابت می کنند. این رقابت ماه ها قبل از انتخابات شروع می شود و تنها تعداد معدودی از افراد در آن پیروز می شوند.برنامه ریزی در انتخابات شاه کلید پیروزی در رقابت های انتخاباتی است. از این رو استفاده از فناوری می تواند از جمله ابزارهای موثر به منظور دستیابی به این هدف باشد.

ما در سلسله مقالات گذشته که در چاپ نفیس منتشر شد به بخشی از مهم ترین موارد تبلیغات انتخاباتی تحت عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی انتخاباتی در چاپ نفیس یکسری از مواردی را برای شما بیان کردیم و امیدوار هستیم در ادامه این مقاله بهترین گزینه تبلیغات انتخابات با ما همراهی باشد و امیدوار هستیم این مقاله بهترین گزینه تبلیغات انتخابات برای شما مفید واقع بشود. طبیعی است که کاندیداها به دنبال راهکار و شگردهای تبلیغاتی برای جذب آرا باشند.

ما در این مقاله بیشتر به جنبه ها تبلیغات چاپی قرار است اشاره بکنیم که البته یکسری جنبه های تبلیغات دیگری وجود دارد مانند : تبلیغات پیامکی، برنامه های روابط عمومی و حضور در جلسات و همایش ها، تبلیغات حضوری و استفاده از تکنیک چهره به چهره، ساخت کلیپ های تبلیغاتی، رسانه های مجازی و حضور در اینترنت و سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی و … می باشد که در این مقاله بهترین گزینه تبلیغات انتخابات قصد بر آن است که بیشتر جنبه های تبلیغات چاپی را مطالبی بیان بکنیم.

چاپ لیبل

شاید باورتان نشود ولی چاپ لیبل یک جنبه تبلیغاتی بسیار با ارزش می باشد که ممولا تصور بر این است که از چاپ لیبل برای درج برروی محصولات استفاده می شود ولی در زمان انتخابات چاپ لیبل به راحتی می تواند بعنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند و ارزشمند پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارد. شما می توانید عکس کاندیدای مورد نظر خودتان در شکل و اندازه های مورد نظر چاپ بکنید و برروی هر سطوحی بچسبانید. شما می توانید از چاپ لیبل یووی و یا چاپ لیبل سلفون براق بصورت دایره ای یا مستطیلی در چاپ نفیس سفارش بدهید و بصورت آنلاین سفارش بدهید.

چاپ لیبل به دلیل خاصیت چسبندگی که دارد به راحتی برروی هر سطوحی از کف خیابان تا دیوارها به راحتی می چسبد و به راحتی جنبه تبلیغاتی آن نمایان می شود.

بهترین گزینه تبلیغات انتخابات

چاپ تیشرت

یکی دیگر از ابزارهای بسیار قوی و قدرتمند در عرصه تبلیغات چاپ تیشرت می باشد که نامزدها می توانند تبلیغات و شعار مورد نظر خودشان را برروی تیشرت چاپ و به نمایش بگذارند. چاپ تیشرت فوری در زمان انتخابات یک گزینه بسیار مناسب برای تبلیغات شما در عرضه انتخابات می باشد. شما می توانید از چاپ تیشرت بعنوان یک ابزار هدیه ای و یا کادویی برای طرفدارهای خود استفاده بکنید و تیشرت ها را به آنها هدیه بدهید. شاید تصور شما این باشد که تیشرت تبلیغاتی یک هزینه بسیار زیادی را به شما تحمیل می کند ولی شما می توانید چاپ تیشرت اسپان را بصورت ارزان و فوری در چاپ نفیس سفارش بدهید و به طرفداران خود هدیه بدهید.

چاپ بادکنک

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای تبلیغات در عرصه انتخابات که بسیار جذاب و ارزشمند می باشد چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد. شما می توانید تصویر کاندیدای مورد نظرخودتان را برروی بادکنک چاپ و آن را در متینگ های تبلیغاتی خود هدیه بدهید. چاپ بادکنک یک هدیه بسیار زیبا و جذاب برای طرفداران شما بخصوص فرزندان طرفدارن شما می باشد. چاپ بادکنک یک هدیه ارزان قیمت و بسیار مناسب کاربردی می باشد و در زمان انتخاب اگر نگوییم گزینه اول هدیه تبلیغاتی شما نباشد باید حتما گزینه دوم تبلیغاتی شما باشد. چاپ بادکنک هم قیمت تمام شده آن بسیار پایین می باشد و هم کادوی بسیار کاربردی برای ستاد تبلیغاتی شما می باشد.

چاپ شال و کلاه

شاید یکی دیگر از این هدایای تبلیغاتی انتخاباتی برای شما چاپ شال و چاپ کلاه می باشد. این ابزار بسیار پرکاربرد و نمایش علنی تبلیغات شما در سطح شهر می باشد در نتیجه از این ابزار تبلیغاتی سعی بکنید در ستاد های تبلیغاتی خود استفاده بکنند. هم چاپ شال و هم چاپ کلاه بصورت اختصاصی با اسم برند خود یک ابزار بسیار مهم و کاربردی در تبلیغات شما می تواند باشد.

بهترین روش تبلیغاتی استفاده از تبلیغات ترکیبی در انتخابات است. استفاده از روش های مدرن و سنتی در کنار هم با توجه به اینکه همه اقشار مختلف جامعه مخاطب شما هستند بازخور بهتری دارد اما روش های تبلیغاتی چاپی مثل چاپ کارت ویزیت هم کم هزینه و پرمخاطب است. پیشنهاد می کنیم.

امیدوار هستیم تا انتهای مقاله بهترین گزینه تبلیغات انتخابات ما را همراهی کرده باشید و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید. و امیدوار هستیم در ادامه مقالاتی که در تیم تحریریه چاپ نفیس قرار است منتشر بشود ما را همراهی بکنید.

 

  •  
  • ۰۳/۰۲/۰۴
  • چاپ نفیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی