مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

مرکز تخصصی چاپ و خدمات چاپی بصورت آنلاین در کشور

۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اکوناپارس : ما در گروه هنری چاپ نفیس و در مقاله اهمیت تبلیغات برای کسب و کار سعی میکنیم شما را در رسیدن به این هدف کمک بکنیم.

تبلیغات ابزاری برای ارتباطات بازاریابی است که یک فرد، سازمان یا نهاد تجاری برای تبلیغ یا فروش ایده، محصول یا خدمات مورد استفاده قرار می‌دهد که می تواند به شکل بصری یا صوتی باشد. این تبلیغات برای جلب توجه گروه خاصی از مردم یا جامعه انجام می شود و فقط هم محدود به حوزه کسب و کار نیست و اغلب توسط سازمان های غیر دولتی، سازمان های دولتی، احزاب سیاسی، سازمان های مذهبی و غیره نیز استفاده می شود. تبلیغات فقط با هدف ارائه یک محصول یا خدمات مصرفی صورت نمی گیرد، چراکه تبلیغاتی نیز داریم که اصلاً برای تبلیغات نیستند و اهداف دیگری را دنبال می کنند (نظیر تبلیغاتی که موسسات خیریه و گروه های سیاسی و مذهبی انجام می دهند و با هدف جمع کردن پول و کمک از مردم است). علاوه بر این، نوع دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که تبلیغات شرکتی است و به جای ارائه محصولات یا خدمات شرکت، روی معرفی و دستاورهای خود شرکت تمرکز دارد.

مشتریان یک محصول خاص را تنها پس از کسب اطلاعات لازم  در مورد شرکت سازنده اش خرید می کنند. اگر محصولات تبلیغ نشوند، هیچ مشتری نمی داند چه محصولاتی در دسترس است و محصول را خریداری نخواهد کرد،‌ حتی اگر محصول برای آنها مفید باشد. تبلیغات به مردم کمک می کند تا بهترین محصولات را برای خود و خانواده شان پیدا کنند. هنگامی که آنها در مورد طیف وسیعی از محصولات اطلاع پیدا کنند، می توانند محصولات را مقایسه و خرید کنند تا پس از صرف پول، آنچه را که می خواهند دریافت کنند. بنابراین، تبلیغ برای مشتریان مهم است.

ابزارهای بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد که ما براساس توانمندی های خودمان در چاپ نفیس به بخشی از آن اشاره میکنیم

چاپ فاکتور                                                                                           

یکی از ابزارهای مهم کلیدی که باید شما پس از اتمام خدمات و یا فروش یک محصول به مشتریان خود ارائه بدهید چاپ فاکتور می باشد. فاکتور باید قابلیت معرفی برند و محصول شما را داشته باشد. یک فاکتور می تواند یک ابزار کلیدی برای امر تبلیغات و بازاریابی برای شما خدمت انجام بدهد.اگر شما یک فاکتور زیبا و بیانگر خدمات شما به مشتریان خود ارائه بدهید. چاپ فاکتور فوری به دلیل اینکه می تواند برای سندسازی برای مشتری با اهمیت باشد شما می توانید از این ظرفیت پنهان و نادیده برای معرفی و برندیگ محصول خود استفاده بکنید. ما در چاپ نفیس سعی کردیم انواع فاکتورها را در سایز و جنس های مختلفی برای شما عرضه بکنیم و امیدوار هستیم بتوانیم تمام نیازهای شما را در امر فاکتور برآورده بکنیم و شما از ظرفیت بسیار مهم چاپ فاکتور برای امر تبلیغات خود استفاده بکنید.

1

 

چاپ پرچم

شاید کمتر کسی به داشتن پرچم در محیط کسب و کار خود توجه بکند. ولی داشتن یک پرچم زیبا و شکیل که بیانگر برند و لوگوی سازمانی شما می باشد برای مشتریان شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چاپ پرچم علاوه بر زیبایی بصیری که به محیط کسب و کار شما می بخشد مشتریان شما را از با اهمیت بخشی شما نسبت به سازمان و برند خود آگاه می کند و از اینکه از مجموعه شما خرید می کند احساس رضایت می کند.

چاپ پوستر دیواری

داشتن یک طرح اختصاصی که لوگو و برند شما برروی آن حک شده باشد بسیار می تواند محیط کسب و کار شما را رونق ببخشد و زیبای بسیار زیادی به محیط شما ببخشد. شاید یکسری پوستر دیواری های آماده ای وجود داشته باشد ولی استفاده از چاپ کاغذ دیواری با طرح اختصاصی شما بتواند محیط کسب و کار شما را زیبایی دوچندانی ببخشید و اثر زیادی برروی ذهن مخاطب بگذارد. ما در چاپ نفیس سعی کردیم با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته یک پوستر دیواری زیبایی را برای شما خلق بکنیم.

ما در این مقاله اهمیت تبلیغات برای کسب و کار سعی کردیم به سه مورد از بسیاری از موارد تبلیغات برای شما اشاره بکنیم در صورتیکه بسیاری از روش های دیگری وجود دارد که امیدوار هستیم در مقالات آینده به بخش دیگری از آنها اشاره بکنیم. ولی توجه به این نکته که تبلیغات و توجه به امر تبلیغات بسیار می تواند برروی کسب و کار شما و رونق بخشی به آن کمک شایانی بکند و باید به این نکته توجه داشته باشید که به هر میزان که شما به تبلیغات توجه داشته باشید به توسعه کسب و کار خود کمک بسیار زیادی کرده اید.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

 

 

در شرایط قرنطینه به چه شکلی تبلیغات بکنیم

سایت بهارنیوز : با گسترش و پیدا ویروس کرونا و میزان گستردگی این ویروس سبب شده که بسیاری از مشاغل تعطیل و در برخی از شهرها منع آمد شد باشد و برای رعایت فاصله اجتماعی سبب تعطیلی بسیاری از پاساژ ها و امکان عمومی شده است.


در هنگام شیوع ویروس کرونا ، کارشناسان بهداشت و دولت تعطیلات را در سراسر کشور مجاز دانسته اند و رستوران ها با افت شدید حمایت روبرو شده اند. با ماندن مردم در خانه ها و عدم حضور در اجتماع سبب شده بسیاری از مشاغل با آسیب های جدی روبروی بشوند و حتی به تعطیلی بکشاند.
بسیاری از مشاغل از جمله رستوران ها و آشپرخانه ها با شروع کرونا دچار آسیب های جدی شده اند و حتی برخی به فکر تغییر حرفه خود به یک کسب و کار دیگر افتادند
با آغاز کرونا اهمیت یکسری از اپلیکیشن های مواد غذایی برای رستوران ها بسیار بیشتر شد و تا آن زمان که به این موارد اهمیتی قائل نبودند سعی کردن برای ادامه فعالیت های خود رو به بسیاری از این اپلیکشن ها بیاورند.

چگونه با مشتریان ارتباط بگیریم
استفاده از یکسری از اپلیکیشن ها می تواند بعنوان یکی از مهترین ابزارهایی برای ارتباط گیری شما با مشتریان باشد ولی این تنها روش برای ارتباط شما با مشتریان نیست انواع خدمات دیگری بخصوص خدمات چاپی مثل چاپ تراکت ، چاپ لیبل و بسیاری از آگهی های تبلیغاتی در هنگام ارسال سفارش می توانید از این ابزارها استفاده بکنید.

استفاده از منو
یک منوی خوب طراحی شده نه تنها مشتریان را به سفارش بیشتر ترغیب می کند ، بلکه آنها را مجبور می کند تلفن را بردارند و دوباره سفارش دهند.سعی کنید در طراحی چاپ تراکت و یا چاپ بروشور در قالب منوی غذایی نهایت دقت را داشته باشید. در طراحی از لغات های جذاب و برجسته در طراحی خود استفاده بکنید از نوشتن کلماتی مانند استفاده از روغن های سرخ کردنی ، استفاده از محصولات ارگانیک و غیره که سبب جذب مشتری می شود را در طراحی تراکت خود حتما استفاده بکنید.



استفاده از یک تابلو جذاب
ممکن است در شرایط قرنطینه افراد نتوانند در رستوران شما حضور به عمل برسانند ولی در هنگام عبور با اتومبیل از کنار رستوران شما باید به سرعت پیام خودتان را در قالب تابلو ، چاپ پرچم و یا چاپ بنر به مخاطبین خود ارائه بدهید. شما با این کار یک تبلیغات بسیار گسترده ای را انجام داده اید. شما باید پیام خودتان را از راه دور به مخاطبین خود ارائه بدهید. این پیام می تواند شعار اصلی شما ، شماره تماس ، آدرس سایت و یا سایر موارد باشد که باید در سردر مغازه خود لحاظ بکنید.

پنچره ها
پنجره ها مانند بنرها می تواند پیام خودتان را بلند و واضح به دیگران منتقل بکنند. این فضاها برای استفاده در انتقال پیام ها بسیار عالی می باشد. شما می توانید با یک چاپ لیبل زیبا و در هر سایزی که بخواهید می توانید چاپ و برروی پنجره مغازه خود بچسبانید. در طراحی خود بهتر است از رنگ ها شاد و روشن استفاده بکنید زیرا این رنگ ها مخاطبین بیشتر را به خود جذب می کند.

استفاده از پاکت های مارک دار
در هنگام ارسال مرسوله خود سعی کنید از چاپ پاکت نامه های با اسم برند محصولات خود استفاده بکنید. وقتی شما محصول خودتان را درون یک پاکت با اسم برند خود قرار میدهید علاوه برزیبایی و ارزش گذاری زیاد شما برای مشتری سبب حک شدن نام برند شما در ذهن مشتری می شود. شما می توانید بسیار از پیام خودتان از آدرس و شماره تماس و آدرس اینستاگرام و بسیاری از موارد دیگر را می توانید در طراحی و سپس چاپ پاکت خود لحاظ بکنید.

خدمات خودتان را به اشتراک بگذارید
مشاغل خودتان رابه هرکسی که می شناسید توصیه بکنید. در شبکه احتماعی فعال باشید. دوستان خودتان را به سفارش دادن تشویق بکنید. هرچه تعداد لایک و دنبال کننده های شما در شبکه های اجتماعی بیشتری باشند به افزایش فروش شما کمک می کند.
به اشتراک گذاری یکسری نظرات مثبت بسیار می تواند در تصمیم گیری مخاطبین شما اثرگذار باشد. استفاده از این نظرات بسیار می تواند در توسعه کسب و کار شما در این شرایط قرنطینه کمک شایانی بکند. و سعی کنید پشتیبانی را از خانه و زمانی که در منزل هستید انجام بدهید.
دادن کارت هدیه و یکسری بن های تخفیف بسیار می تواند در جذب مشتری به شما کمک بکند استفاده از این بن کارت ها به بسیاری از کسب و کارهایی که به تازه گی شروع به فعالیت کرده اند کمک بسیار زیادی می کند.
نکته آخر این است که تمام فعالیت های شما چه بزرگ و چه کوچک بسیار می تواند در رونق بخشی به کسب و کار شما کمک بکند. مقاله در شرایط قرنطینه به چه شکلی تبلیغات بکنیم که توسط تیم تحریریه گروه هنری چاپ نفیس برای شما بیان شد امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.
 

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

آخرین مقاله ای که در سایت نامه نیوز به انتشار رسیده در خصوص مزایای چاپ نفیس صحبت هایی به عمل آماده است. چاپ نفیس یک شرکت نوین و توسعه یافته در عرصه چاپ با کمک متخصصین توانا در زمینه طراحی و به همراه مدیران مسئولیت پذیر و با استفاده از ایده های نوین و بروز دنیا در یک مدت زمان بسیار کوتاه خود را بعنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت چاپ کشور تبدیل بشویم و یک کسب کار نسبتا بزرگی را در کشور آغاز کنیم.

ما در اینجا روزانه ده ها پروژه بصورت آنلاین از طریق سایت به آدرس www.chapnafis.com و یا بصورت حضوری از مشتریان تحویل گرفته و با مجهزترین و بروز ترین دستگاه با بالاترین کیفیت چاپ در سایز ها و پلتفورم های مختلفی شامل: چاپ بنر، چاپ تی شرت، چاپ لیوان ، چاپ تراکت ، کارت ویزیت ، چاپ سربرگ ، ست اداری و مدیریتی و … . در کوتاه ترین زمان ممکن و ارسال سریع به سراسر کشور با پایین ترین قیمت و با تضمین کیفیت چاپ به مشتریان عزیز تحویل دهیم.

ما در شرکت و وب سایت گروه هنری چاپ نفیس با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان و ارائه بهترین خدمات در صنعت چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سابلیمیشن و سایر چاپگر ها با توکل به خداوند منان توانسته ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را برای خود به ارمغان بیاوریم.

چاپ نفیس دارنده انواع بسیار زیادی بخش های مختلف می باشد که هر یک از این بخش ها نیازمند یکسری توضیحات تکمیل تر در این عرصه می باشد. ما سعی میکنیم به بخشی از این خدمات اشاره کوچکی داشته باشیم و با دادن لینک به صفحات مورد نظر می توانید از آن سایت ها بازدید به عمل بیاورید و هر خدماتی که به دنبال آن هستید را جستجو و پیدا بکنید.

چاپ نفیس دسته بندی های خودش را به چهار گروه چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سایلیمیش و سایر بخش های چاپی تقسیم بندی کرده است.

ما در این مقاله به دنبال این هستیم که بخش افست چاپ نفیس را به طور گسترده و با تمرکز بیشتر ورود بکنیم و امیدوار هستیم در مقالات آینده به بخش های تکمیل تری در این حوزه ورود بکنیم.

خدمات چاپ افست که در گروه هنری چاپ نفیس عرضه می شود بصورت فرم های عمومی در بازه های زمانی مشخص به همراه قیمت و تنوع جنس های مشخصی عرضه می شود.

مزایایی که چاپ نفیس نسبت به سایر شرکت ها دارد

بعضی از فرم ها دارای بازه زمانی یکروزه و سه روزه و به همین شکل متفاوت می باشد. این تفاوت روزها به دلیل تقاضا مشتریان عرضه می شود در بعضی از فرم ها به دلیل تقاضاهای بیشتر در بازه زمانی های فوری یکروزه هم عرضه می شود ولی بعضی از فرم ها در بازه های زمانی طولانی تر عرضه می شود.

در خصوص قیمت ها هم بصورت بروز روی سایت عرضه می شود و دوستان به راحتی می توانند این خدمات را بصورت آنلاین سفارش و دریافت بکنند.

چاپ کارت ویزیت یکی از مهم ترین و پر تقاضا ترین بخش های چاپ افست در گروه هنری چاپ نفیس می باشد این بخش به دلیل گسترده گی تقاضا از قیمت بسیار پایین تری در مقایسه با سایر بخش های چاپی نفیس برخوردار است. که در مقالات آینده بطور گسترده به بخش های مختلف آن اشاره میکینم.

چاپ تراکت دومین بخش و پر تقاضای گروه هنری چاپ نفیس می باشد در این بخش قیمت ها در بازه زمانی های متفاوت عرضه می شود. چاپ تراکت در 6 تا سایز مختلف که سه سری A و سه سری B عرضه می شود.

تنوع جنسی از گلاسه 135 گرمی تا 170 و از تحریر 80 تا صدفی و ایرانی عرضه می شود. که به دلیل گستردگی بسیار زیادی که در این بخش وجود دارد بسیاری از افراد با ورود به این بخش به راحتی می توانند کالای مورد نظر خودشان را انتخاب و سفارش بدهند.

چاپ سربرگ هم جر پر فروش ترین بخش های گروه هنری چاپ نفیس می باشد. که به دلیل پایین بودن قیمت در این بخش تقاضای بسیار زیادی در این بخش صورت گرفته می شود. چاپ سربرگ دارای جنس های مختلف تحریر 80 و 100 و 140 و همچنین کتان 120 گرمی در بازه های زمانی مختلف عرضه می شود. که مشتریان عزیز به راحتی می توانند هر جنس و در هر تیراژ و هر سایزی را سفارش بدهند. سربرگ ها در سه سایز A4 و A5 و در برخی از محصولات در سایز A6 عرضه می شود.

ما در گروه هنری چاپ نفیس سعی کرده ایم تمامی محصولات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت بصورت آنلاین عرضه بکنیم که هر شخص با هر سلیقه ای که دارد بتواند محصول مورد نظر خودشان را انتخاب بکند.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ نفیس

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

آخرین مقاله ای که در سایت مشرق به انتشار رسید در خصوص  خدمات چاپ نفیس مطالبی ارائه شده است. گروه هنری چاپ نفیس یک شرکت دانش بنیاد با بهرگیری از نیروهای جوان پا به عرصه صنعت چاپ نهاده است. تیم فعال در چاپ نفیس با بهره گیری از تیم متخصص و حرفه در امر بازاریابی و نیازسنجی بازار به همراه یک تیم حرفه ای کدنویسی و پشتیبانی سایت براساس نیاز و کمبودهای بازار در سال های اخیر به صنعت چاپ ورود کرده است.

چاپ نفیس سعی کرده است در این سال ها نقص و ضعف هایی که صنعت چاپ چه از لحاظ سرعت العمل و عملکرد کیفیت ضعف هایی داشته است سعی کرد براساس تیم حرفه ای بازار سنجی مشکلات موجود در این بازار را براساس یک سایت حرفه ای و خوب برطرف بکند.

ما در چاپ نفیس براین باور بودیم وجود یک شرکت وسیع در عرصه چاپ نیاز روز بازار هر مشتری می باشد. به گونه ای که یک نفر با مراجعه به یک مرکز به راحتی بتواند هر نوع خدماتی چاپی با تنوع و قیمت های متفاوت نیاز خودش را تامین بکند.

تقسیم بندی هایی در عرصه چاپ بصورت دسته بندی های مشخص برای ارتباط راحت تر مشتری با نیاز خود شروع به راه اندازی و برنامه نویسی سایت کردیم.

ما در گروه هنری چاپ نفیس صنعت چاپ را به سه قسمت چاپ افست ، چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمیشن تقسیم بندی کردیم.

در چاپ افست خدمات متنوع بر اساس سایز ، جنس ، روز و قیمت ها تقسیم بندی کردیم. چاپ افست به بخش های متنوعی همچون چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل ، چاپ فاکتور ، چاپ پوستر ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ لیوان کاغذی و سایر موارد دیگر تقسیم بندی شده است که به اختصار به یکی از این موارد که چاپ کارت ویزیت می باشد توضیحاتی را برای شما بیان میکنیم

چاپ کارت ویزیت

در بخش چاپ کارت ویزیت تنوع های مختلفی در سایز و اندازه و طرح و جنس های متنوعی در سایت دسته بندی و بروز رسانی شده است. از نازل ترین قیمت ها همچون سلفون های مات و براق گرفته تا یکسری کارت ویزیت های مدیریتی مانند پی وی سی ها در گرماژ مختلف تقسیم بندی شده است. در بعضی از موارد یکسری کارت ویزیت ها براساس زمان بندی های متفاوت با قیمت های متنوع درون سایت درج شده است. در خصوص سایز بندی کارت ویزیت ها هم بصورت دایره ای مربع و حتی برش های خاص در سایز های مختلف امکان سفارش دهی برای مشتریان وجود دارد و هر کس به راحتی می تواند از بین بیش از 50 مدل کارت ویزیت به راحتی یک مدل را با سلیقه خود انتخاب بکند.

دسته بندی دوم چاپ دیجیتال می باشد که سعی کردیم تمرکز اصلی خودمان را در این بخش به چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی قرار بدهیم. موارد دیگری در چاپ دیجیتال هم فعال می باشد مانند چاپ بنر ، چاپ پوستر دیواری و سایر خدمات که در حال بروز رسانی و توسعه در این بخش می باشد.

چاپ عکس روی شاسی

ما در چاپ نفیس سعی کردیم تنوع بسیار زیادی به این بخش بدهیم و تمرکز بسیار زیادی روی چاپ عکس قرار دادیم. چاپ عکس شامل سه نوع کاغذ عکس مانند لاستر مات/براق ، سیلک و متالیک می باشد که توضیحاتی در خصوص تفاوت بین این کاغذ ها در سایت چاپ نفیس بطور کامل ارائه شده است. شاسی هایی در سایز های متفاوت 8 ، 16 و 30 میل وجود دارد که مشتری به راحتی می تواند هر یک از این مواردی را که بخواد انتخاب بکند. در این بخش خدمات جانبی همچون چاپ مکعب ، چاپ پازل نیز اضافه شده است که چشم هر بیننده ای را به خودش جلب می کند.

در بخش سابلیمیشن که شروع این استارتاپ گروه هنری چاپ نفیس با آن بوده است در خود تنوع زیادی را اختصاص داده است. چاپ تیشرت، چاپ لیوان ، چاپ سویشرت ، چاپ شال ، چاپ پدموس ، چاپ پازل و در نهایت چاپ کلاه می باشد.

چاپ تیشرت

چاپ روی تیشرت از پررونق ترین و با اهمیت ترین خدمات گروه هنری چاپ نفیس می باشد  زیرا تنوع بسیار بالایی در این بخش در سایز و طرح و اندازه های مختلف وجود دارد.

افراد مشغول فعالیت در بخش چاپ تیشرت از مهارت بسیار بالایی در این بخش برخوردار هستند و طرح های زیادی در این بخش متناسب با نیاز مصرف کنند و خواست مشتری روی تیشرت چاپ صورت می گیرد. تنوع محصول و سایز و حتی تنوع چاپ یکی از نکات بسیار با اهمیت در چاپ تیشرت نفیس می باشد که خدمات آن را نسبت به سایر همکاران در حوزه چاپ روی تیشرت در حال فعالیت می باشند متمایز کرده است.

ما در چاپ نفیس سعی کردیم همه نکاتی که سبب افزایش و بالابردن کیفیت در حوزه چاپ می شود را با نهایت دقت و بررسی بازار بسنجیم و متناسب با نیاز بازار و مصرف کننده یک شرکت قوی در عرصه چاپ بصورت آنلاین راه اندازی بکنیم و امیدوار هستیم که مشتریان عزیز ما از خدمات متنوع و با کیفیت در چاپ نفیس نهایت بهره را ببرند.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ نفیس

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال ماندگار کردن خاطرات خود هستید و میخواهید همواره عزیزانتان در جلو چشمانتان داشته باشید پیشنهاد ما به شما چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی می باشد. گروه هنری چاپ نفیس این افتخار را دارد با دارا بودن بروز ترین تجهیزات لابراتوار چاپ عکس ، تصاویر شما را با بالاترین کیفیت چاپ و در اختیار شما بزرگواران قرار دهد.

گروه هنری چاپ نفیس امکان چاپ تصاویر شما را برروی جنس های کاغذ متنوع از جمله کاغذ های لاستر ( مات یا براق ) ، کاغذ سیلک و کاغذ متالیک را داراست و همچنین امکان نصب برروی شاسی های ۸ میل و ۱۶ میل و ۳۰ میل را در سریع ترین زمان داراست.

امکان چاپ عکس و نصب روی شاسی در سایز های غیر استاندارد و بسیار بزرگ به صورت متری نیز میسر می باشد که جهت استعلام قیمت باید با شماره های مرکز هماهنگ نمایید.

توضیحات محصول :

کاغذ لاستر مات از لحاظ قیمتی مناسب ترین کاغذی است که در مجموعه گروه هنری چاپ نفیس امکان چاپ دارد. این کاغذ در ۲ تنوع مات و براق عرضه می شود که البته توصیه ما در صورت نیاز شما به کاغذ براق چاپ عکس روی کاغذ متالیک است و به همین دلیل غالبا برای چاپ عکس روی کاغذ لاستر از نوع مات آن استفاده می شود.

کیفیت چاپ های انجام شده روی کاغذ لاستر بسیار عالی می باشد و علت پایین تر بودن قیمت این محصول به دلیل قیمت پایین تر کاغذ عکس آن می باشد.

این محصول تا سایز ۳۰ در ۶۰ سانت امکان چاپ دارد و امکان نصب روی شاسی های ۸ ، ۱۶ و ۳۰ میل را بون محدودیت دارد.

مشخصات چاپ عکس روی کاغذ لاستر همراه با شاسی :

  • نوع کاغذ چاپ : لاستر ( مات یا براق )
  • سایز قابل چاپ : سایز های استاندارد و سایز دلخواه
  • امکان نصب روی شاسی : دارد
  • نوع شاسی : چوب MDF
  • رنگ لبه شاسی : مشکی رنگ
  • نحوه شستشو : قابل شستشو با ابر مرطوب

توضیحات محصول :

کاغذ سیلک از معروف ترین و با کیفیت ترین کاغذ های عکاسی و مورد استفاده برای چاپ عکس می باشد. این نوع کاغذ از نوع مات می باشد و دارای بافت های ریز می باشد که زیر دست قابل لمس می باشد که ضخامت خاصی به این کاغذ می باشد. از ویژگی های چاپ عکس روی کاغذ سیلک خاصیت ضد اثر انگشت بودن این محصول و از ویژگی های دیگر کنتراست بالای آن می باشد.

از دیگر وژگی های بارز کاغذ سیلک امکان چاپ این کاغذ در ابعاد بسیار بزرگ بدون محدویت در سایز چاپ و شاسی می باشد.

امکان نصب عکس چاپ شده روی شاسی های ۸ ، ۱۶ و ۳۰ میل بدون محدودیت دارد.

مشخصات چاپ عکس روی کاغذ سیلک همراه با شاسی :

  • نوع کاغذ چاپ : سیلک
  • سایز قابل چاپ : سایز های استاندارد و سایز دلخواه ( بدون محدودیت )
  • امکان نصب روی شاسی : دارد
  • نوع شاسی : چوب MDF

 

توضیحات محصول :

کاغذ متالیک از جمله مرغوب ترین و زیبا ترین کاغذ های موجود در بازار های دنیا برای چاپ عکس و نصب روی شاسی می باشد. این کاغذ از نوع خانواده کاغذ های براق و درخشنده و البته بدون بافت می باشد. این کاغذ دارای درصد نقره بالا می باشد که همین جهت سبب درخشندگی چند برابر محصول می شود. چاپ عکس روی کاغذ متالیک مشابه سایر کاغذ های این مجموعه در لابراتوار کاملا تخصصی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی این مرکز قرار می گیرد.

امکان نصب عکس های چاپ شده روی کاغذ متالیک برروی شاسی های ۸ ، ۱۶ و ۳۰ میل نیز مقدور می باشد.

مشخصات چاپ عکس روی کاغذ متالیک همراه با شاسی :

  • نوع کاغذ چاپ : متالیک براق
  • سایز قابل چاپ : سایز های استاندارد و سایز دلخواه
  • امکان نصب روی شاسی : دارد
  • نوع شاسی : چوب MDF
  • رنگ لبه شاسی : مشکی رنگ

در این بخش مقایسه و تنوع کامل لیست قیمت انواع کاغد های چاپ عکس و شاسی های ۸ میل و ۱۶ میل و ۳۰ میل را می توانید به صورت کامل و در یک جدول مشاهده بفرمایید.

توضیحات محصول :

این محصول از سری محصولات هیجان انگیز و بسیار زیبای گروه هنری چاپ نفیس می باشد. همان گونه که از عکس محصول مشخص است این محصول دارای ۶ وجه ۱۰ در ۱۰ سانت می باشد.

در پایین این مکعب سطح تختی است که با پارچه مخملی ضخیم پوشش داده شده است که علاوه بر اینکه مانع از ایجاد صدا می شود از سر خوردن روی شیشه و سطح زیرین آن جلوگیری می کند.

برای چاپ عکس روی این شاسی زیبا و فوق العاده کافی است که ۶ عکس در اختیار ما قرار دهید و بعد از چند روز این محصول را درب منزل دریافت نمایید.( S5 )

مشخصات چاپ عکس روی مکعب رومیزی :

  • نوع کاغذ عکس : لاستر | سیلک | متالیک
  • تعداد عکس روی شاسی : ۸ عکس
  • ابعاد هر وجه عکس و شاسی : ۱۰x10 سانت

 

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

چاپ انواع کاغذ دیواری و یا همان پوستر دیواری های تماما اختصاصی از جمله مهمترین خدمات گروه هنری چاپ نفیس می باشد.

چاپ های پوستر دیواری این مرکز بر روی مرغوب ترین جنس کاغذ های دیواری از کشور های متنوعی همچون پوستر دیواری ایرانی ، چینی ، ترکی و یا آلمانی انجام می شود. توجه به این نکته هم قابل ذکر می باشد که پوستر دیواری های ایرانی اگر چه از جنس های بسیار خوبی برخوردار هستند ولی با این وجود برای خالی نبود سبد انتخابی شما مشتری گرامی از سایر برند های پوستر های دیواری خام سایر کشور ها هم می توانید برای چاپ انتخاب کنید.

پس اگر به دنبال چاپ پوستر دیواری با طرح اختصاصی خود و با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت ارزان می باشید ما در چاپ نفیس در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم و محصول خود را به صورت آنلاین سفارش داده و به صورت فوری درب منزل خود دریافت نمایید

توضیحات محصول :

کاغذ دیواری موجود در بازار متناسب با کشور سازنده و جنس رویه کاغذ به چند دسته تقسیم می شوند. پوستر دیواری هایی که در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرند قالبا تولید کشور های ایران ، چین ، ترکیه و آلمان می باشند که با توجه به حساسیت همکاران ما در تهیه مواد اولیه همگی از از کیفیت قابل قبول و قابل دفاعی برای عرضه به شما گرامیان برخوردار می باشند.

نکته بسیار مهم : کلیه چاپ های کاغذ دیواری در این مرکز به وسیله بهترین دستگاه Mutoh ژاپنی اکوسالونت موجود در بازار ایران و با بهترین جوهر های ترکی با دوام و ماندگاری بسیار بالا و همچنین قابلیت شستشو چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود.

مشخصات :

  • عرض هر رول پوستر : 105 سانتیمتر بدون محدودیت
  • حداکثر طول قابل چاپ : بدون محدودیت
  • کشور سازنده کاغذ دیواری : ایرانی | چینی | ترکی | آلمانی
  • دستگاه چاپگر پوستر دیواری : اکوسالونت Mutoh ژاپن
  • روش شستشو : قابل شستشو با دستمال و مواد شوینده رقیق شده

 

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی یکی دیگر از سری محصولات پرطرفدار خانواده چاپ افست گروه هنری چاپ نفیس می باشد که امکان سفارش آنلاین این محصول نیز بر روی وب سایت فراهم می باشد.

جنس کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی استفاده می شود از نوع ایندربرد ۲۵۰ گرم کاملا بهداشتی می باشد و از جمله موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و به راحتی در طبیعت بازیافت می شوند و کمترین آسیب را به طبیعت وارد می کند.

از ویژگی های این مرکز امکان چاپ اختصاصی لیوان کاغذی در ۲ سایز استاندارد و مرسوم بازار کشور یعنی لیوان کاغذی ۲۰۰ و ۳۶۰ سی سی می باشد.

چاپ لیوان کاغذی در گروه هنری چاپ نفیس به صورت فول و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

توضیحات محصول :

چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی پر مصرف ترین و پرطرفدارترین لیوان کاغذی موجود در بازار کشور می شود که همین امر سبب شده که مجموعه چاپ نفیس اقدام به چاپ تماما اختصاصی این محصول با بالاترین کیفیت کند.

همان طور که در بالا اشاره شد کاغذی که برای چاپ لیوان کاغذی ها مجموعه استفاده می شود از دسته موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و کاملا بهداشتی است و کمترین واکنش شیمیایی را با مواد داغ و جوش در آن دارد و در طبیعت نیز سریعتر بازیافت می شود.

توصیه می شود برای طراحی لیوان کاغذی از قالب آماده طراحی برای طراحی و ارسال فایل استفاده نمایید و در صورتی که فایلی برای چاپ ندارید و یا نیاز به یک طراحی اختصاصی برای لیوان کاغذی خود دارید می توانید روی کمک متخصصین طراحی مجموعه چاپ نفیس حساب کنید.

چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی از محصول پرمصرف رستورانی می باشد و به لیوان های کوکا کولایی معروف می باشد که در گروه هنری چاپ نفیس به صورت اختصاصی با بالاترین کیفیت چاپ و در اختیار مشتریان گرامی مرکز قرار خواهد گرفت.

کاغذی که برای چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی نیز استفاده می شود از آن دسته موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و کاملا بهداشتی است و کمترین واکنش شیمیایی را با مواد داغ و جوش در آن دارد و در طبیعت نیز سریعتر بازیافت می شود.

توصیه می شود برای طراحی لیوان کاغذی از قالب آماده طراحی برای طراحی و ارسال فایل استفاده نمایید و در صورتی که فایلی برای چاپ ندارید و یا نیاز به یک طراحی اختصاصی برای لیوان کاغذی خود دارید می توانید روی کمک متخصصین طراحی مجموعه چاپ نفیس حساب کنید.

 

یک لیوان کاغذی یک فنجان یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ و اغلب اندود یا کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن کاغذ می‌باشد. ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود. ( برگرفته از سایت

اگر شما برای تبلیغات در محیط شرکت ، مطب پزشکی ، نمایشگاه ها و یا سمینار ها و یا … نیازمند به چاپ برند و لوگویتان بر روی لیوان کاغذی هم به صورت 200 سی سی و یا 360 سی سی دارید گروه هنری چاپ  نفیس در کنار شما خواهد بود تا بهترین خدمات چاپ لیوان کاغذی بر روی بهترین متریال با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را به شما مشتریان گرامی و بزرگوار ارائه دهد.

در صورتی که برای طراحی لیوان کاغذی اختصاصی خود در سازمان و یا شرکت خود کارشناس طراحی ندارید می توانید با اطمینان کامل این مسئولیت را به گروه هنری چاپ نفیس واگذار نمایید و آرامش خاطر داشته باشید که بهترین و بروز ترین طراحی ها را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

 

 

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

چاپ فاکتور

یکی از خدمات زیر مجموعه چاپ افست در گروه هنری چاپ نفیس به صورت تخصصی چاپ فاکتور می باشد. فاکتور های این مرکز در انواع گوناگونی همچون کاغذ کاربن لس و یا تحریر معمولی انجام می شود. چاپ فاکتور در چاپ نفیس با بالاترین کیفیت و به صورت های تک رنگ ، 2 رنگ و فول رنگی انجام می شود که این امکان را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد که متناسب با نیاز مجموعه و سازمان خود انتخاب متناسب و کاملی داشته باشند.

چاپ فاکتور اختصاصی در سایز های متنوع A6 تا A3 ، فاکتور مالیات و دارایی و فاکتور های قبضی تک برگی و چند برگی بخشی از خدمات چاپ فاکتور چاپ نفیس می باشد که با قیمت ارزان و در اسرع وقت و مطابق جداول اعلامی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته می شود.

 

توضیحات محصول :

چاپ فاکتور کاربن لس NCR از معمول ترین و متداول ترین انواع سری فاکتور در بازار کشور و همچنین در این مرکز می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی در مورد کاغذ کاربن لس بدهیم این است که در این کاغذ ، در بین برگه های فاکتور نیاز به قرار دادن کاربن برای انتقال به برگه های 2 و یا 3 نیست .

چاپ فاکتور کاربن لس به صورت 2 برگی و 3 برگی موجود می باشد که در 2 نوع پرفراژ و منگنه و یا سرچسب و در دسته های 50 عددی صحافی می شوند . فاکتور های کاربن لس به صورت تک رنگی مشکی ، تک رنگ سورمه ای ، 2 رنگ قرمز مشکی و فول رنگی و در 7 سایز استاندارد A6 تا A3 ارائه می شوند.

چاپ فاکتور کاربنلس در شیت های 1000 ، 2000 و 5000 شماره ارائه می شوند یعنی به طور مثال برای 1000 شماره فاکتور 2 برگی 2000 برگ چاپ می شود و برای 3 برگی 3000 برگ چاپ می شود.

در این مرکز خدمات تکمیلی همچون برگردان دفترچه بیمه ای ، پرفراژ اضافه و یا شماره اضافه نیز انجام می شود.

 

توضیحات محصول :

یکی دیگر از اقسام فاکتور این مرکز ، چاپ فاکتور تحریر می باشد. برگه های استفاده شده در این نوع فاکتور کاغذ تحریر معمولی بوده که به خودی خود مطالبتان را به برگه های پایین منتقل نمی کند و می بایست برای انتقال اطلاعات به برگه های 2 و 3 در این نوع فاکتور از کاربن شخصی استفاده کنید.

رنگ برگ های 2 و یا 3 دسته فاکتور ها از نوع الوان 60 گرم می باشد و رنگ آن نیز متناسب با موجودی چاپخانه انتخاب می شود.

چاپ فاکتور تحریر 80 گرم با زیر الوان 60 گرم نیز به صورت 2 برگی و 3 برگی موجود می باشد که در 2 نوع پرفراژ و منگنه و یا سرچسب و در دسته های 50 عددی صحافی می شوند . فاکتور های تحریر به صورت تک رنگی مشکی ، 2 رنگ قرمز مشکی و فول رنگی و در 7 سایز استاندارد A6 تا A3 ارائه می شوند.

چاپ فاکتور تحریر در شیت های 1000 ، 2000 و 5000 شماره ارائه می شوند یعنی به طور مثال برای 1000 شماره فاکتور 2 برگی 2000 برگ چاپ می شود و برای 3 برگی 3000 برگ چاپ می شود.

در این مرکز خدمات تکمیلی همچون برگردان دفترچه بیمه ای ، پرفراژ اضافه و یا شماره اضافه نیز انجام می شود.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

تفاوت چاپ دیجیتال با افست در این است که چاپ دیجیتال برای چاپ کوتاه مدت مناسب است (یعنی با شروع از یک نسخه تک به بالا) و چاپ افست برای چاپ با حجم بالا مناسب تر است یعنی در تیراژ بالا به صرفه تر می باشد.

هر دو مدل از انواع صنعت چاپ می باشد و محصولات چاپی مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و … می کنند که از نظر کیفیت بسیار بالا و مناسب برای چاپ های حرفه ای و با کیفیت برای مشاغل مختلف می باشد. مهمترین فاکتورهایی که باعث می شوند مشتریان یکی از این موارد صنعت چاپ را انتخاب بکنند حجم پروژه های چاپی و نیاز هر پروژه می باشد.

تفاوت های دیگری که بین چاپ افست و دیجیتال وجود دارد قابلیت های رنگی و اندازه ورق که بین چاپ افست در مقابل چاپ دیجیتال وجود دارد. شما باید تفاوت این دو مورد رو دریابید و بسته به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

ما قصد داریم بطور کامل تفاوت چاپ دیجیتال با افست را بصورت مفید و کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و سودمند باشد و بتوانید نهایت استفاده را از این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به نتیجه مطلوبی برسید.

تفاوت چاپ دیجیتال با افست در این است که چاپ دیجیتال برای چاپ کوتاه مدت مناسب است (یعنی با شروع از یک نسخه تک به بالا) و چاپ افست برای چاپ با حجم بالا مناسب تر است یعنی در تیراژ بالا به صرفه تر می باشد

فن آوری های بکار رفته در چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال

تفاوت تکنولوژیکی بین چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال نحوه انتقال تصاویر به کاغذ می باشد. این تفاوت ها باعث می شود که بر صرفه اقتصادی کارکردن این ماشین آلات تأثیر می گذارد و این تفاوت ها سبب انتقال هزینه به مشتری می شود.

در چاپ افست از صفحات فلزی استفاده می کند که جوهر را روی یک کاغذ می چسباند. تنظیمات چاپ افست به طور کلی زمان بیشتری و پرهزینه تر از چاپ دیجیتال می باشد. صفحات فلزی به معنی این است که هر یک صفحه به ازای یک رنگ می باشد و توسط غلطک هایی جوهر را به کاغذ منتقل می کند. در صنعت چاپ مطبوعات این کار را برروی کاغذ های ضایعاتی انجام می دهند.

در چاپ دیجیتال از غلطک های الکترواستاتیک استفاده می شود تا تونر و یا همان جوهر را برروی کاغذ منتقل بکند. الکترواستاتیک در هر رنگ چاپ می کند که تونر را به شکل چگالی عمل می کند. سپس تونر روی ورق قرار می گیرد و سپس با استفاده از گرما بالا روی روی کاغذ قرار می گیرد.

در چاپ دیجیتال به راحتی می تواند یک برگه یا یک نسخه از یک جزوه با حداقل تنظیمات چاپ کرد. با این حال ، چاپ افست به مقدار قابل توجهی زمان و مواد تنظیم بیشتری نیاز دارد. جوهر و هر برگه ای که در چاپ افست بکار می رود در واقع گران تر از دستگاه چاپ دیجیتال است ، اما کاهش قیمت و به صرفه تر بودن چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال در صورتی به چشم می آید که بخش چاپ شما در حجم بالایی باشد.

برای اینکه برای شما به صرفه تمام بشود باید در چاپ افست حداقل تیراژ 1000 عدد در فرم های عمومی و در فرم های اختصاصی حداقل 10.000 هزار عدد باید درخواست سفارش چاپ بدهید. ما سعی میکنیم در این مقاله اشاره ای به تفاوت بین فرم عمومی و اختصاصی در چاپ افست می پردازیم.

فرم های عمومی به این شکل هستش که در یک شیت کنار کار شما چندین کار دیگه قرار میگیرید و باعث می شود هزینه های مربوط به فیلم و زینگ بین طرح های مختلف تقسیم بشود ولی در فرم های اختصاصی تمامی طرح های شما روی یک فیلم و زینگ قرار میگیرید و تمامی هزینه های مربوط به آن را خودتان باید تقبل بکنید که از لحاظ هزینه برای شما بیشتر تمام می شود ولی اختلاف رنگ در فرم های اختصاصی به حداقل می رسد.

امروزه اکثر مشاغلی که خدمات چاپی مکرر در حجم کم و سریع و مداوم دارند چاپ دیجیتال را انتخاب می کنند. از طرف دیگر ، مشاغلی که حجم زیادی چاپ می کنند و محتوای خود را تغییر نمی دهند ، غالباً چاپ افست را انتخاب می کنند.

در چاپ افست تنوع ، محدودیت سایز و محدودیت های بسیار کمتری وجود دارد به دلیل محدودیت هایی که در دستگاه های چاپ دیجیتال وجود دارد این محدودیت ها بیشتر می باشد.

تفاوت های رنگی

در چاپ افست کد رنگی آنها براساس CMYK می باشد و به دلیل وجود 4 تا رنگ اصلی در چاپ افست سبب دقت رنگ در بخش چاپ افست می باشد و همین موضوع شاید سبب بروز خطاهای بسیار زیادی بشود چون وقتی دقت رنگ در یک صنعت چاپ افزایش پیدا می کند اگر در هنگام طراحی و انتخاب رنگ دقتی صورت نگیرد سبب بروز خطا و اشکال می شود و اعتراضاتی ممکن است بعد از چاپ از سمت مشتری بروز بکند. شناخت کافی از تفاوت های کد رنگی CMYK در مقایسه با RGB بسیاری از مشکلات در این بخش را جبران می کند.

ولی در چاپ دیجیتال براساس کد رنگی RGB خدمات چاپی را انجام می دهد. در کد رنگی RGB سه رنگ اصلی در آن وجود دارد.در این سیستم چاپی رنگ ها بصورت اغراق آمیز نمایش داده می شود ال سی دی های گوشی و تلویزیون ها از این سیستم رنگی پیروی می کنند این سیستم رنگی بسیاری از ضعف های رنگی شما را به سبب اغراقی که در نمایش و سپس چاپ بروروی کاغذ به شما می دهد پوشش می دهد و شاید این سیستم چاپی برای بسیاری از افراد که شاید حوصله و وقت کافی برای توجه به انتخاب رنگ ندارند این سیستم چاپی بسیار توصیه می شود.

تعمیرات و نگهداری چاپ دیجیتال به سبب ارزان بودن قیمت تمام شده دستگاه های آن بسیار پایین تر از دستگاه های چاپ افست می باشد ولی این برای کسایی که قصد راه اندازی یکی از این صنعت را دارند اهمیت دارد ولی این قیمت بالای تعمیرات نگهداری دستگاه برای مشتری تفاوت قیمتی نخواهد نداشت.

ما سعی کردیم در این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به تمامی مزایای چاپ دیجیتال و افست بپردازیم و شما به راحتی بتوانید با مطالعه تفاوت چاپ دیجیتال با افست بتوانید یک انتخاب درست و مفید برای مشاغل خود انجام بدهید و بتوانید بسیاری از خدمات چاپی خودتان از جمله مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ فاکتور و … را به هریک از این سیستم های چاپی واگذار بکنید.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

با شروع هر نمایشگاه بزرگترین دغدغه ای که صاحبان هر کسب و کار با آن مواجه می شوند این است که برای نمایشگاه آینده چه کارهایی باید انجام بدهند. چه نوع تبلیغاتی باید در این نمایشگاه ها صورت بگیرد. از چه تیمی برای برگزاری این نمایشگاه استفاده بکنیم. ما در مقاله ایده تبلیغاتی برگزاری نمایشگاه سعی کردیم اصلی ترین کارهایی که شما می توانید برای برگزاری هر نمایشگاهی انجام بدهید را به شما آموزش بدهیم.

برگزاری و شرکت در هر نمایشگاهی یک فرصت بسیار عالی برای هر کسب و کاری می باشد. صرف شرکت اگر بدون هدف و برنامه ریزی صورت بگیرید نتیجه مطلوبی که شما در ذهن خود از شرکت در این نمایشگاه را دارید نخواهید رسید. اصول اصلی تبلیغات نمایشگاهی به چند بخش و چند مورد تقسیم بندی می شود که ما سعی کردیم در این مقاله به اصلی ترین این موارد اشاره بکنیم.

برگزاری و شرکت در این نمایشگاه یک فرصت عالی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبین شما را فراهم می کند و هر کسب و کاری بخصوص کسب و کارهای کوچک باید از این فرصت طلایی برای معرفی کسب و کار خود به دیگران بخصوص به همکاران خود نهایت استفاده را ببرد.

نتایج شرکت در نمایشگاه ها

ایجاد فرصت مناسب برای شبکه سازی و تعامل شخصی با خریداران و تامین کنندگان

مکانی مناسب که کمک می کند به شما در تحقیقات سریع بازار  برروی مخاطبان هدف

فرصت دسترسی به یک گروه کاملا هدفمند و حرفه ای در صنعت خود

تعامل با افرادی که برای تجارت شما مهم هستند

فرصتی برای سنجش نظرات مشتریان در مورد خود و سایر رقبا که انجام دادن این کا برای تحقیق و توسعه شما بسیار ارزشمند می باشد.

تبادل ایده و اظهار نظر در خصوص کسب و کار شما که منجر به بهبود خدمات و کیفیت محصولات شما می شود.

مکانی مناسب برای یادگیری خواسته های واقعی مشتری

فرصتی برای مقایسه خود با سایر رقبا

این موارد تنها چند مزیت اصلی برای شرکت در هر نمایشگاه معمولی می باشد و اگر به هر میزان دامنه و وسعت آن نمایشگاه بزرگتر باشد نتایج بیشتری برای آن کسب و کار در بر خواهد داشت.اگر شما بتوانید از این فرصت برگزاری نمایشگاه امکان دسترسی مستقیم به تأمین کنندگان و مشتریان مرتبط با صنعت خود را فراهم بکنید ارزش آن دو چندان می شود.

از دیدگاه بازاریابان و صاحبان کسب و کارهای بزرگ بزرگترین مزیت شرکت در نمایشگاه فرصتی برای تعامل مستقیم با افراد را خواهید داشت که بیشترین اهمیت را دارد. در زمانی که تعامل رو در رو بشود کسب و کار شما تأثیر بسیار قویتری می توانید برروی مخاطبین خود نسبت به رقبای که در این نمایشگاه ها شرکت نمی کنند بگذارید.

آنچه شما برای شرکت در نمایشگاه نیاز دارید

غرفه سازی

اولین چیزی که باید شما به آن توجه ویژه داشته باشید داشتن یک غرفه بسیار زیبا و خاص می باشد. البته میزان وسعت و زیبایی این غرفه به میزان شرکت کننده و اهمیتی که این نمایشگاه می تواند برای شما داشته باشد بستگی دارد. اگر قصد ندارید هزینه زیادی بابت غرفه سازی انجام بدهید می توانید از یکسری قطعات پیش ساخته شده یا حتی بصورت قرضی که در برخی از نمایشگاه ها وجود دارد برای چند روز برگزاری نمایشگاه استفاده بکنید.شما می توانید با یکسری چاپ لیبل که برروی دیوار غرفه می چسبانید پیام و نکات کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی بکنید.

نیرو پشتیبانی

نکته دومی که باید به آن توجه ویژه صورت بگیرید بهره گیری از افراد متخصص و کارآمدی که تسلط کافی بر کسب و کار شما دارند کمک بگیرید. متاسفانه برخی از افراد برگزار کنند نمایشگاه ها از افراد ناآشنا کمک می گیرند که این کار نه تنها نتایج مثبتی در بر نخواهد داشت بلکه بسیار می تواند آسیب زا باشد زیرا افراد با مراجعه به غرفه شما یکسری سوالاتی را ممکن از نیروی پشتیبانی شما در خصوص کسب و کار شما بپرسند که عدم آگاهی این افراد ضربه بسیار زیادی می تواند به کسب و کار شما بزند.

اصول تبلیغات نمایشگاهی

نصب بنر و پرچم

چاپ بنر و یا چاپ پرچم یکی از بهترین ابزار برای معرفی نام و لوگوی تجاری شما می باشد که باید چاپ بنر را برروی سردر غرفه نصب بشود و چاپ پرچم داخل غرفه که بیان گر نام و برند تجاری شما باشد که هر شخص بازدید کننده ای با دیدن پرچم و یا بنر تان به اسم و نام تجاری شما پی ببرد. اگر در نمایشگاه های بین المللی قرار است شرکت کنید حتما سعی کنید از نام تجاری خود به شکل انگلیسی باستفاده بکنید.

چاپ تراکت و کارت ویزیت

یکی از اصلی ترین ابزار هایی که شما باید برای تبلیغات خود در سطح نمایشگاه استفاده بکنید چاپ تراکت می باشد که باید حتما در زمان برگزاری نمایشگاه یکسری برای خودتان چاپ و توزیع بکنید. چاپ تراکت خدمات و کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد را می توانید به دیگران بیان و معرفی بکند. چاپ کارت ویزیت هم یکی از اصلی ترین ابزار برای پرزنت و معرفی خود به دیگران می باشد که باید حتما در هر نمایشگاهی از آن استفاده بشود. چاپ کارت ویزیت معرف شما و کسب و کار شما می باشد در نتیجه در تولید و چاپ آن باید نهایت دقت را داشته باشید.

چاپ پاکت و سربرگ

چاپ پاکت و یا چاپ پاکت نامه یکی از ابزارهایی می باشد که شما اگر قرارداد و یا بسته ای بخواهید به مشتریان هدف خود بدهید باید از آن استفاده بکنید داشتن چاپ پاکت به اعتبار بخشی به سازمان شما بسیار کمک می کند و افرادی که با شما قرار است همکاری داشته باشند با وجود داشتن ست اداری اطمینان بیشتر به شما می کنند. این ست اداری شامل چاپ سربرگ ، چاپ پاکت نامه ، چاپ کارت ویزیت و … می باشد که حتما سعی کنید در زمان برگزاری نمایشگاه از این موارد استفاده بکنید.

لیوان کاغذی و یا لیوان سرامیکی

سعی کنید در زمان برگزاری نمایشگاه نام و برند خودتان را برروی لیوان حک و یا چاپ بکنید. این کار می خواهد در قالب چاپ لیوان کاغذی اتفاق بیافتد که مشتریان شما برای خوردن نوشیدنی نام و برند تجاری شما ببینند و یا چاپ لیوان سرامیکی که فقط برای افراد حاضر در نمایشگاه از آن استفاده بکنند که این کار به زیباتر شدن غرفه شما کمک دوچندان می کند.

موارد زیاد دیگری هم وجود دارد که شما می توانید برای معرفی و برندیگ خود در زمان برگزاری نمایشگاه استفاده بکنید مثل چاپ بروشور ، چاپ تیشرت ، چاپ بادکنک و بسیار موارد دیگر که شما می توانید از این ابزارهای بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار خود بسته به بودجه و اهمیت آن نمایشگاه هزینه بکنید.

ما در مقاله ایده تبلیغاتی برگزاری نمایشگاه سعی کردیم اصول تبیلغات نمایشگاهی که باید شما در برگزاری هر نمایشگاه رعایت بکنید برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله ایده تبلیغاتی برای برگزاری نمایشگاه برای شما مفید و سودمند باشد و بتوانید یک نمایشگاه بسیار قوی و پر ثمر داشته باشید.

  • چاپ نفیس