مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

مرکز تخصصی چاپ و خدمات چاپی بصورت آنلاین در کشور

  • ۰
  • ۰

 

 

در شرایط قرنطینه به چه شکلی تبلیغات بکنیم

سایت بهارنیوز : با گسترش و پیدا ویروس کرونا و میزان گستردگی این ویروس سبب شده که بسیاری از مشاغل تعطیل و در برخی از شهرها منع آمد شد باشد و برای رعایت فاصله اجتماعی سبب تعطیلی بسیاری از پاساژ ها و امکان عمومی شده است.


در هنگام شیوع ویروس کرونا ، کارشناسان بهداشت و دولت تعطیلات را در سراسر کشور مجاز دانسته اند و رستوران ها با افت شدید حمایت روبرو شده اند. با ماندن مردم در خانه ها و عدم حضور در اجتماع سبب شده بسیاری از مشاغل با آسیب های جدی روبروی بشوند و حتی به تعطیلی بکشاند.
بسیاری از مشاغل از جمله رستوران ها و آشپرخانه ها با شروع کرونا دچار آسیب های جدی شده اند و حتی برخی به فکر تغییر حرفه خود به یک کسب و کار دیگر افتادند
با آغاز کرونا اهمیت یکسری از اپلیکیشن های مواد غذایی برای رستوران ها بسیار بیشتر شد و تا آن زمان که به این موارد اهمیتی قائل نبودند سعی کردن برای ادامه فعالیت های خود رو به بسیاری از این اپلیکشن ها بیاورند.

چگونه با مشتریان ارتباط بگیریم
استفاده از یکسری از اپلیکیشن ها می تواند بعنوان یکی از مهترین ابزارهایی برای ارتباط گیری شما با مشتریان باشد ولی این تنها روش برای ارتباط شما با مشتریان نیست انواع خدمات دیگری بخصوص خدمات چاپی مثل چاپ تراکت ، چاپ لیبل و بسیاری از آگهی های تبلیغاتی در هنگام ارسال سفارش می توانید از این ابزارها استفاده بکنید.

استفاده از منو
یک منوی خوب طراحی شده نه تنها مشتریان را به سفارش بیشتر ترغیب می کند ، بلکه آنها را مجبور می کند تلفن را بردارند و دوباره سفارش دهند.سعی کنید در طراحی چاپ تراکت و یا چاپ بروشور در قالب منوی غذایی نهایت دقت را داشته باشید. در طراحی از لغات های جذاب و برجسته در طراحی خود استفاده بکنید از نوشتن کلماتی مانند استفاده از روغن های سرخ کردنی ، استفاده از محصولات ارگانیک و غیره که سبب جذب مشتری می شود را در طراحی تراکت خود حتما استفاده بکنید.



استفاده از یک تابلو جذاب
ممکن است در شرایط قرنطینه افراد نتوانند در رستوران شما حضور به عمل برسانند ولی در هنگام عبور با اتومبیل از کنار رستوران شما باید به سرعت پیام خودتان را در قالب تابلو ، چاپ پرچم و یا چاپ بنر به مخاطبین خود ارائه بدهید. شما با این کار یک تبلیغات بسیار گسترده ای را انجام داده اید. شما باید پیام خودتان را از راه دور به مخاطبین خود ارائه بدهید. این پیام می تواند شعار اصلی شما ، شماره تماس ، آدرس سایت و یا سایر موارد باشد که باید در سردر مغازه خود لحاظ بکنید.

پنچره ها
پنجره ها مانند بنرها می تواند پیام خودتان را بلند و واضح به دیگران منتقل بکنند. این فضاها برای استفاده در انتقال پیام ها بسیار عالی می باشد. شما می توانید با یک چاپ لیبل زیبا و در هر سایزی که بخواهید می توانید چاپ و برروی پنجره مغازه خود بچسبانید. در طراحی خود بهتر است از رنگ ها شاد و روشن استفاده بکنید زیرا این رنگ ها مخاطبین بیشتر را به خود جذب می کند.

استفاده از پاکت های مارک دار
در هنگام ارسال مرسوله خود سعی کنید از چاپ پاکت نامه های با اسم برند محصولات خود استفاده بکنید. وقتی شما محصول خودتان را درون یک پاکت با اسم برند خود قرار میدهید علاوه برزیبایی و ارزش گذاری زیاد شما برای مشتری سبب حک شدن نام برند شما در ذهن مشتری می شود. شما می توانید بسیار از پیام خودتان از آدرس و شماره تماس و آدرس اینستاگرام و بسیاری از موارد دیگر را می توانید در طراحی و سپس چاپ پاکت خود لحاظ بکنید.

خدمات خودتان را به اشتراک بگذارید
مشاغل خودتان رابه هرکسی که می شناسید توصیه بکنید. در شبکه احتماعی فعال باشید. دوستان خودتان را به سفارش دادن تشویق بکنید. هرچه تعداد لایک و دنبال کننده های شما در شبکه های اجتماعی بیشتری باشند به افزایش فروش شما کمک می کند.
به اشتراک گذاری یکسری نظرات مثبت بسیار می تواند در تصمیم گیری مخاطبین شما اثرگذار باشد. استفاده از این نظرات بسیار می تواند در توسعه کسب و کار شما در این شرایط قرنطینه کمک شایانی بکند. و سعی کنید پشتیبانی را از خانه و زمانی که در منزل هستید انجام بدهید.
دادن کارت هدیه و یکسری بن های تخفیف بسیار می تواند در جذب مشتری به شما کمک بکند استفاده از این بن کارت ها به بسیاری از کسب و کارهایی که به تازه گی شروع به فعالیت کرده اند کمک بسیار زیادی می کند.
نکته آخر این است که تمام فعالیت های شما چه بزرگ و چه کوچک بسیار می تواند در رونق بخشی به کسب و کار شما کمک بکند. مقاله در شرایط قرنطینه به چه شکلی تبلیغات بکنیم که توسط تیم تحریریه گروه هنری چاپ نفیس برای شما بیان شد امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.
 

  • ۰۰/۰۲/۲۳
  • چاپ نفیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی