مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

مرکز تخصصی چاپ و خدمات چاپی بصورت آنلاین در کشور

۱۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اغلب به نظر می رسد که در کسب و کارهای کوچک بیشتر بر جذب مشتریان جدید متمرکز هستند تا حفظ آنها. آیا می دانستید که حفظ مشتریان جدید آسان تر از جذب آنها است؟ این بدان معنا نیست که فقط به طور خودکار اتفاق می افتد. هر سازمانی باید روی این کار بکند. مشتریان فعلی شما باید حس خوبی از وفاداری نسبت به سازمان شما پیدا بکنند. آنها باید هر از گاهی نسبت به سازمان شما یادآوری بشوند، درست مانند مشتری های جدیدی که در تلاش برای به دست آوردن آن هستید. هنگامی که آنها اولین خرید از سازمان شما انجام می دهند باید برای خرید دوم ترغیب بشوند و این شما هستید که باید آنها را ترغیب به انجام این کار بکنید.

ما در چاپ نفیس و در مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم به دنبال این هستیم ابزارهایی که بتوانید شما مشتریان خودتان را متقاعد بکنید و امیدوار هستیم تا انتها مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم را مطالعه بفرمایید.

هنگامی که شما به یکسری مشتری های جدید دست پیدا میکنید باید مشتریان خود را به مشتریان تکراری و وفادار تبدیل کنید. یک مشتری وفادار بهترین مدافع شماست. این فرصت ارزشمند را از دست ندهید و روی یک برنامه وفاداری مشتری سرمایه گذاری کنید.

چرا باید یک برنامه وفاداری داشته باشیم؟

مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم نسبتاً ساده است. اگر به مشتریانی که محصولات شما را خریداری می‌کنند یا به طور مکرر از خدمات شما استفاده می‌کنند پاداش و یا تخفیف ویژه ای بدهید به آنها انگیزه می‌دهید تا ادامه دهند و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید.

شرکت های بزرگ، به ویژه برندهای چند ملیتی، برنامه های وفاداری گسترده دارند.بسیاری از شرکت ها یک کارت اعتباری برای برای مشتریان خود تولید می کنند که به ازای هر خرید که از کالا و یا خدمات آنها انجام می دهید کارت اعتباری مشتریان را شارژ می کنند و این باعث می شود مشتریان برای خرید مجدد به آن کسب و کار مراجعه بکنند.

در واقع، برنامه های وفاداری مشتری یکی از جنبه های اساسی مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت های بزرگ و چند ملیتی به حساب می آید در نتیجه شرکت ها و کسب و کارهای کوچک باید در یک مقایس کوچیک تر و محدودتر اقدام به راه اندازی هریک از این سیستم های جذب مشتری بکنند برای مثال می توانند با چاپ کارت ویزیت ساده که در آن درصد تخفیف براساس خرید مشتری که انجام داده است یک میزان درصد تخفیف برای خرید بعدی در آن چاپ شده را برای مشتریان در نظر بگیرید.

یک مشتری چگونه وفادار می شود

چه گزینه هایی برای تبلیغات داریم؟

دو راه وجود دارد که می توانید برنامه وفاداری خود را ایجاد کنید. می توانید یک برنامه وفاداری داخلی و یا به شکل یک برنامه برون سپاری دست به تبلیغات و جذب مشتری و ایجاد مشتری وفادار تنظیم و پیاده بکنید.

ایجاد یک برنامه وفاداری داخلی

یکی از راه های ایجاد برنامه وفاداری داخلی تطبیق نظرات مشتریان خوب و وفادار شما می باشد که می توانید براساس سلیقه یکسری از مشتریان وفادار خود دست به تامین موجودی و یا جنس و کالا بزنید.

روش دیگری که شما می توانید در جذب مشتری دست بزنید این است یک سیستم امتیازدهی بر اساس خریدهای مشتری خود ایجاد کنید. یعنی به میزان خریدی که از خدمات و یا کالای شما انجام می دهند شما به آنها امتیاز بدهید.این امتیاز می تواند در قالب عودت بخشی از هزینه خریداری شده و یا در قالب درصد تخفیف برای خریدهای بعدی باشد.

از یک برنامه وفاداری شخص ثالث استفاده بکنید

البته، پیشرفت های تکنولوژیکی ما را قادر ساخته تا با سرچ در اینترنت یک برنامه وفاداری داشته باشیم. چندین برنامه وفاداری در سراسر وب وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد متناسب با کسب و کار شما می باشد. کافی است هر شرکتی براساس خدماتی که انجام می دهد اقدام به این سری برنامه های وفاداری بزند. برخی ها فکر می کنند این برنامه ها حتما باید با هزینه های بسیار زیادی صورت بگیرد شاید با نصب یک عکس و یا توزیع تراکت ارزان و یا یک بروشور تبلیغاتی که همه موارد برنامه وفاداری شما در آن وجود داشته باشد کفایت اعلام برنامه های وفاداری شما را می کمد.

با اشباع صنایع متعدد، کسب مشتریان جدید برای کسب و کارهای کوچک دشوار است. ممکن است زمان آن رسیده باشد که تلاش بیشتری را بکنید و زمان بیشتری را برای وفاداری به مشتریان فعلی خود صرف کنید. امیدوار هستم مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم برای شما مفید و سومند بوده باشد و چاپ نفیس بتواند به شما در این زمینه که چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم کمک کرده باشد.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

الان موقعی می باشد که باید آستین های خود را بالا بزنید و شروع به تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود انجام بدهید. بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه وقت می باشد؟

بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است. بسیاری از بازاریابان در مورد این موضوع بحث کرده اند و به نظر می رسد اجماع مشترک این باشد “بستگی دارد”. اجازه بدهید در این رابطه بیشتر توضیح بدهیم.

بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است.

مشکلات تبلیغات در شبکه های اجتماعی

مهم ترین مشکل تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه های بسیار زیاد و سرسام آور آن می باشد که در این سال ها رشد بسیار زیادی پیدا کرده است. بخصوص در ده سال گذشته با توسعه و رونق این شبکه های اجتماعی هزینه های تبلیغات در این شبکه به شدت افزایش پیدا مردهکرده و این به یک معضل بزرگ برای مصرف کننده گان تبلیغات در این شبکه ها تبدیل شده است.

مردم نتایج تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به وضوح مشاهده کرده اند و همین امر سبب شده است که افرادی که قرار است در شبکه ها و یا سایت های آن تبلیغات صورت بگیرد هزینه ها را در این سال ها براساس رتبه و ارزش آن صفحه و یا سایت بالا و بالاتر ببرند. البته رقابت هم در این حوزه به وجود آماده و همین مورد عاملی شده که در بعضی از موارد ناچار بشوند برای تبلیغات هزینه های کمتری برای این کار بگیرند. شما باید به این توجه بکنید که هر یک از این سایت هایی که قرار است شما در آن تبلیغات را انجام بدهید زمان بیشترین بازدید مردم از آن سایت و یا صفحه چه زمان و چه موقعی می باشد و براساس آن زمان تبلیغات خودتان را آغاز بکنید. برخی از سایت های برپایه تصویری مانند اینستاگرام و Pinterest بیشتر در تعطیلات و آخر هفته بالاترین بازدهی را خواهند داشت. و بعضی از سایت های کاربردی و خبری در ایام هفته و در طول روز بیشتر بازدید را خواهند داشت.

ما زمان مطلوب ارسال آگهی در رسانه های اجتماعی را برای شما تجزیه و تحلیل می کنیم.

بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی

زمان مناسب برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همانطور که قبلاً ذکر شد ، بهترین زمان برای تبلیغات به نوع آن شبکه و یا صفحه بستگی دارد. ما توجه خود را به دو روش رسانه اجتماعی متمرکز کرده ایم: ما قصد داریم در این مقاله بطور مخصوص به اینستاگرام و سایت های خبری اختصاص بدهیم

اینستاگرام

اینستاگرام پلت فرم معمولی و ساده نیست و شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. از آنجا که محتوای آنها بر روی تصاویر و فیلم متمرکز است ، استفاده از آنها بسیار راحت تر است حتی وقتی که دیروقت و یا شب است. به همین دلیل است که طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت های تحقیقاتی در امر بازاریابی و تبلیغات بهترین زمان برای ارسال پست ساعت 2 صبح است.

ساعت 2 بامداد زمان عجیبی برای ارسال محتوا به نظر می رسد. با این حال ، از آنجا که محتوای کمتری در آن زمان ارسال شده است ، تبلیغ شما به راحتی قابل توجه و بازدید قرار میگیرد.

شما باید از ارسال پست بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر اجتناب کنید زیرا در آن زمان است طبق تحقیقات بیشترین محتوا بارگذاری و به اشتراک گذاشته می شود. این احتمال وجود دارد که پست شما در ساعات اوج اینستاگرام بدون بازدید و اصلا توجهی صورت نگیرد و در بین انواع پست ها گم بشود.

سایت های خبری

طبق تحقیقات به عمل آمده از سایت های خبری برای بازنشر تبلیغات خود و ایجاد بنر در سایت های خبری این نتایج را به می گویند که بهترین زمان برای ارسال خبر اوایل هفته و بخصوص روزهای شنبه تا دوشنبه و بین ساعت 7 صبح تا 8 و بعدظهر ها بین ساعت 17 تا 18 بعدظهر می باشد.

شاید برای هر کسی سوال باشد که باید در چه شبکه های اجتماعی فعالیت و تبلیغات خودمان را انجام بدهیم. اولین مورد باید حوزه فعالیت خودتان را مشخص بکنید و دقیقا براساس اون حوزه فعالیت تبلیغات خودتان را انجام بدهید اگر در حوزه رستوران و غذاهای خوراکی فعالیت می کنید سعی بکنید در بلاگرهایی که در خصوص غذا فعالیت می کند شما تبلیغات خودتان را انجام بدهید زیرا بازار هدف شما در این صفحه ها می باشد و قطعا بیشترین بازدهی را خواهید داشت.

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی اصلی ترین و مهم ترین نکات برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را از آن برده باشید. ما در تحریریه چاپ نفیس به دنبال این هستیم بهترین و مفیدترین نکاتی که برای تبلیغات چه بصورت چاپ و یا چه بصورت تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشد برای شما بیان بکنیم و شما براساس بودجه و هدف خود از تبلیغات یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

داشتن یک تیم بازاریابی قوی و موثر رمز موفقیت هر کسب و کاری در دنیای تکنولوژی می باشد و بهترین راه برای دستیابی به مشتریان بالقوه در سراسر جهان می باشد.پیدایش اینترنت انقلابی در بازاریابی و تجارت ایجاد کرده است و بسیاری از شرکت ها انرژی بازاریابی و تبلیغات خودشان را بیشتر به سمت بازارهای آنلاین سوق می دهند.

نکته بسیار مهم در امر تبیلغات و بازاریابی برندیگ سازمان شما می باشد. بازاریابی آنلاین نباید تنها روش تبلیغات برای جذب مشتری در این عرصه باشد زیرا میلیون ها نفر وجود دارند که به طور منظم از اینترنت یا رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند بنابراین نکته بسیار مهم این است که شما روش های مختلف تبلیغات و بازاریابی را هم نیز امتحان و استفاده بکنید.

خدمات چاپ یکی از ابزارهای بازاریابی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه است و با استفاده از ابزارهای مختلف چاپی مثل چاپ کارت ویزیت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل فوری ، چاپ سربرگ ، چاپ تیشرت چاپ پدموس و … استفاده بکنید. استفاده از طرح های چشم نواز و زیبا برای جلب توجه مشتریان بسیار ضروری است و در این مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم سعی میکنیم نکاتی در زمینه طراحی موثرترین مواد بازاریابی چاپی برای تجارت شما ارائه بدهیم.

خدمات چاپ یک روش بازاریابی بسیار قوی می باشد که به اشکال مختلفی ارائه می شود و هرکدام مزایای فردی خود را دارند. چاپ بروشورها روشی موثر برای نمایش اطلاعات مهم در مورد خدمات یا محصولات شما می باشد و می توانید با استفاده از آن مخاطبین خودتان را برای بازدید به وبسایت آنها را هدایت بکنید. چاپ کارت ویزیت یک نکته اساسی در بازاریابی و تبلیغات برای هر مشاغل می باشد و می توان آنها را در جلسات ، همایش ها ، نمایشگاه های تجاری و اجتماعات ارائه کرد.

بخش های چاپی شامل انواع مختلفی مثل چاپ تراکت ، چاپ سربرگ ارزان ، چاپ لیبل ، چاپ ساک دستی ، چاپ پوستر دیواری و … می باشد که شما توانید با استفاده از این ابزارها بلافاصله نظر مخاطبین خودتان را به خود جلب بکنید.

اصول نوشتاری

شما در همه طراحی هایتان باید حتما عنوانی را استفاده بکنید که مخاطبین خود را مانند یک قلاب ماهیگیری به دام بیاندازید و بلافاصله مجذوب تبلیغات شما بشوند. همه مطالبتان را بطور خلاصه و بدون هیچ توضیحات اضافه ای و فقط نکات اصلی و برجسته مربوط به کسب و کار خودتان را بیان بکنید.سعی کنید با صدای رسا ، محکم و گویا با مخاطبین خود صحبت بکنید و یک فراخوان بزرگی را اعلام بکنید مثل “اکنون خریداری بکنید” یا “از فروشگاه ما بازدید کنید”.

کیفیت تبلیغات چاپی

مهم این است که یک شرکت مناسب را برای مدیریت تولید و تبلیغات بازاریابی و چاپی خود انتخاب بکنید. کارت ویزیت با کیفیت بالا احساس یک تجارت موفق را به مخاطبین شما منتقل می کند و حس اعتماد و اینکه این شرکت ارزش سرمایه گذاری دارد را به مخاطبین شما ارائه می دهد.

روش داشتن یک طراحی زیبا

داشتن یکسری بافت ها نقش بسزایی در جذب و جذابیت تبلیغات شما ایفا می کند برای مثال برای چاپ سربرگ و یا چاپ پاکت داشتن یکسری از کاغذهای بافت دار مثل کتان به جذابیت بیشتر ست اداری شما کمک بسیار زیادی می کند. برای چاپ بروشور و یا چاپ تراکت داشتن ضخامت و روکش دار بودن آن بخصوص اگر مات باشد زیبایی و جذابیت دوچندانی به چاپ تراکت شما می دهد.اگر یک شرکت گیاهی و کشاورزی هستید اگر بتوانید از کاغذهای بازیافتی برای کسب و کار استفاده بکنید می تواند جذابیت تبلیغات شما را دو برابر بکند

رواشناسی رنگ ها

رنگ ها بر روحیه همه افراد تأثیر می گذارد و نقش بسزایی در استراتژی تبلیغات دارند. مطالعات انجام شده توسط گروه بازاریابی به نتایجی رسیده اند که نشان می دهد که تبلیغات رنگی 42٪ بیشتر از سیاه و سفید خوانده و دیده می شود و رنگ ها می توانند 80٪ شناخت برند را افزایش بدهند. کارشناسان بازاریابی هر ساله یک رنگی را “مد” و به اصطلاح شاخص می کنند بنابراین شما می توانید در طراحی خود از این موضوع کمک بگیرید.

انتخاب رنگ می تواند براساس کسب و کار شما باشد برای مثال اگر یک شرکت کشاورزی دارید سعی کنید از طیف رنگی سبز استفاده بکنید اگر یک شرکت دارویی هستید از طیف رنگی آبی و به همین ترتیب سعی کنید در انتخاب رنگ به نوع کسب و کار خود توجه ویژه ای داشته باشید.

استفاده از رنگ های صحیح در تبلیغات به انتقال پیام شما به مخاطبان کمک بسیار زیادی می کند. به عنوان مثال یک شرکت برند یک مکان تفریحی یک هتل لوکس به ندرت برای تبلیغات چاپی خود مثل چاپ کارت ویزیت بصورت سیاه و سفید و از یک کاغذ بسیار ساده استفاده می کند. اما در عوض به رنگهای ظریف تر و خاص تری مانند آبی ، بژ و فیروزه ای تکیه ویژه ای می کنند. همچنین نکته بسیار مهم دیگری این است که از معنای رنگ در فرهنگ های مختلف آگاهی داشته باشید ، زیرا رنگ ها می توانند معانی مختلفی داشته باشند. رنگ سفید معمولاً در دنیای غرب به اخلاص و پاکی اشاره دارد و با طراوت و بی گناهی همراه است ، اما در کشورهایی مانند چین نماد مرگ است و عمدتا در مراسم خاکسپاری از آن استفاده می شود.

هر شرکتی برای دستیابی به مشتریان بالقوه باید از تمام ظرفیت های مواد بازاریابی و چاپی با کیفیت بالا برای کسب و کار خود بهره بگیرد. بسیاری از افراد مانند افراد مسن یا کسانی که در مناطق دور افتاده و اصلا رابطه خوبی با تبلیغات اینترنتی ندارد و یا به اینترنت دسترسی ندارند موارد چاپی یک تبلیغات بسیار موثر و اساسی می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد.

ما سعی کردیم در مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم را اصلی ترین و اساسی ترین روش داشتن یک طراحی زیبا را برای شما بیان و شرح بدهیم و امید داریم با خواند این مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم به کسب و کار و طراحی شما کمک بسیار زیادی بکند.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

شاید اهمیت داشتن پرچم رومیزی برای هیچ کس پوشیده نیست و همه افراد به پرچم ها اهمیت می دهند چه متوجه وجود پرچم باشند و چه نباشند. پرچم ها نماد سازمان ها هستند و برند یک سازمان را نشان می دهند. برای داشتن یک پرچم فوری فوق العاده و زیبا شما باید یکسری اصولی را در طراحی رعایت بکنیم ما در این مقاله نکات لازم در طراحی پرچم را بصورت گام به گام یکسری نکات را بطور کامل برای شما بیان میکنیم.

اگر لحظه ای به این موضوع فکر کنید، یک پرچم بسیار خارق العاده است تنها با چند شکل و رنگ ساده، میلیون ها نفر را می توان در یک نگاه به خود جلب بکند به اهمیت داشتن یک پرچم پی خواهید برد.

ما در مقاله نکات لازم در طراحی پرچم پنج اصل اساسی در طراحی پرچم برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم با رعایت این چند اصل یک پرچم زیبا و بسیار کارآمدی داشته باشید.

اصول اول: ساده طراحی بکنید

طراحی پرچم باید آنقدر ساده باشد که یک کودک بتواند به راحتی آن را در حافظه خود نگه دارد. یک برند خوب مانند یک چاپ پرچم خوب به چشم می آید. طراحی یک پرچم ساده ممکن است در نگاه اول آسان باشد ولی بسیار سخت تر و پیچیده تر می باشد.

بنابراین، آیا لوگوی شما از آزمون سادگی عبور می کند؟ آیا یک کودک خردسال می تواند آن را بکشد و هنوز هم برای کسی غیر از شما قابل تشخیص باشد؟ اگر اینطور نیست، باید یکسری تغییرات و به روز رسانی در برند خود ایجاد بکنید.

اصول دوم: از نمادهای معنادار استفاده کنید

در طراحی پرچم خود از برخی از نمادها مانند پرچم ایران در شرکت های دولتی استفاده بشود. در بعضی از شرکت ها بخصوص شرکت های دولتی گوشه پرچم را کشور ایران قرار می دهند. که علاوه بر جذابیت بیانگر دولتی بودن و ملی گرا بودن آن شرکت را نشان می دهد. نماد پرچم برای همه افراد آشنا و بیانگر ملیت می باشد و بسیار می تواند جذاب باشد. استفاده از این نماد بسیار می تواند در ذهن مخاطب جذابیت ایجاد بکند و باعث بشود در ذهن ها باقی بماند.

اصول سوم: از دو یا سه رنگ استفاده بکنید

در ذهن ما ایرانی ها یکسری رنگ ها استفاده عموم دارد و برای اکثر مردم از جذابیت های خاصی برخوردار است مثلا رنگ های قرمز و آبی بخصوص آبی فیروزه ای که به اسم آبی ایرانی معروف است در بین اکثر مردم محبوبیت خاصی قرار دارد. البته علم روانشناسی رنگ یک علوم بسیار بزرگ و تخصصی می باشد که به شکل علوم روانشناسی رنگ در بسیاری از دانشگاه های علوم انسانی تدریس و آموزش داده می شود.

دوست دارید وقتی مخاطبین شما با رنگ لوگوی شما مواجه بشوند چه احساسی به آنها دست بدهد و به چه نتیجه ای برسند نهایت دقت را در طراحی برند و لوگوی خودتان داشته باشید که از رنگی استفاده بکنید که هم جذابیت و هم به فعالیت سازمانی شما بخورد.

اصول اصلی در طراحی پرچم

اصول چهارم: بدون حروف

در طراحی لوگوی پرچم خود باید نهایت سلیقه و دقت را بکار ببرید. اینکه شرکت ها برای متوجه کردن مخاطبین خود زیر لوگوی خود همون لوگو بهمراه یکسری شعار را با فونت ساده مجدد تایپ می کنند این یعنی اینکه لوگو کار خودش را درست انجام نداده و شما در طراحی لوگوی خود اصلا دقت نکردید.

به طور کلی شما باید در طراحی لوگوتون یکسری اصولی را باید رعایت بکنید که اصلا نیازی به هیچ توضیحی نباشد و هر ببیننده ای به راحتی بتواند لوگوی شما را ملاحظه بکند و به همه اهدافی و نکاتی که قصد دارید مطرح بکنید برسند.

اصول پنجم : متمایز باشید

در طراحی پرچم اگر سعی کنید یک طراحی متمایز هم داشته باشید شما کار خودتان را هم انجام داده اید. بعضی وقت ها ساده بودن یک پرچم می تواند بسیار چشم نواز و ماندگار باشد و در بعضی از مواقع متمایز بودن می تواند جلب توجه بکند. استفاده از یکسری نمادها و یا بکار بردن یکسری رنگ ها می تواند طراحی پرچم شما را از پرچم های دیگر متمایز بکند.

البته یک نکته اصلی و اساسی وجود دارد داشتن یک لوگوی زیبا و خاص و متمایز مستلزم داشتن یک نبوغ و تجربه بسیار زیادی در حوزه طراحی می باشد که هرکسی نمی تواند یک لوگوی خاص و زیبا و متمایز ایجاد بکند و شما هر هزینه ای بابت طراحی لوگو انجام بدهید ارزش آن را خواهد داشت چون لوگوی شرکت نماد و برند یک سازمان می باشد و اگر قرار است شما سالیان سال فعالیت خودتان را داشته باشید در داشتن یک طراحی لوگو خاص و زیبا اصلا کوتاهی نکنید.

داشتن یک لوگو بهمراه یک پرچم زیبا می تواند پیام شما را به میلیون ها نفر منتقل بکند و همین دلیل کافی است که شما به اهمیت وجود پرچم برسید ما در چاپ نفیس تمام تلاشمون را انجام می دهیم که شما یک چاپ پرچم زیبا و خاص و شکیل برای شما چاپ بکنیم.

امیدوار هستیم مقاله نکات لازم در طراحی پرچم برای شما مفید بوده باشد و شما از این مقاله نکات لازم در طراحی پرچم نهایت استفاده را برده باشید. ما در گروه هنری چاپ نفیس این نکات را برای شما بیان میکنیم که شما به اهمیت و نکات لازم طراحی پرچم ببرید و به یک نتیجه مهم در این بخش برسید.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

اهمیت وجود پرچم

شاید برای هر کسی اهمیت وجود پرچم در داخل هر مکانی انقدر موضوع با اهمیت و ضروری نباشد. در صورتی که در هر کسب و کاری باید قبل از راه اندازی کسب و کار خود یک پرچم اختصاصی و سفارشی از طرح خودش چاپ بکند. اگر به دنبال راهی سریع، ساده و مقرون به صرفه برای متمایز کردن کسب و کار خود از سایرین هستید، پرچم های سفارشی همان چیزی است که دنبال آن می گیرید. برای جذب مشتری و معرفی برند و لوگوی سازمانی خود به دیگران پرچم یکی از بهترین روش معرفی برند خود به دیگران می باشد. وجود پرچم در سمینارها و نمایشگاه و بسیاری از مکان های مختلف یک امر ضرروی و حیاتی می باشد. چاپ پرچم تشریفات و یا پرچم رومیزی زیبا مطمئنا توجه مردم را به خود جلب خواهند کرد.

پرچم های تبلیغاتی روش مناسب برای جذب مشتریان به کسب و کار خود در هر کجا که هستید ارائه می دهد. وجود یک پرچم بعنوان یک نمایشگری که نیازی به پرداخت هزینه های جانبی ندارد عمل می کند.اگر فضایی که درون آن قرار دارید محدود و کوچک می باشد می توانید فقط از یک پرچم رومیزی استفاده بکنید ولی اگر فضای مناسب و نسبتا بزرگی دارید از پرچم تشریفات می توانید استفاده بکنید.

تاثیرات چاپ پرجم تبلیغاتی

یک پرچم با طراحی خوب می تواند پیام شما را فوراً به مخاطبان هدف شما برساند. در نظر بگیرید که پرچم‌های شما در کجا قرار می‌گیرند و مخاطبان شما چقدر دور خواهند بود. به عنوان مثال، اگر قصد دسترسی به مشتریانی که از کنار جاده عبور می کنند باید سفارش پرچم ساحلی بدهید که پرچم ها کنار مغازه قرار میگیرد و دید بسیار عالی از برند شما به مخاطبین ارائه می دهد. اگر افرادی را دارید که با پای پیاده از کنار کسب و کار شما عبور می کنند و یا در محل کسب و کار شما حاضر می شود می توانید جزئیات بیشتری را با فونت کوچکتر در چاپ پرچمتون استفاده بکنید. مهم است که به یاد داشته باشید که در طراحی پرچم نباید بیش از حد طرحتون را پیچیده بکنید. شرکت تولید کننده پرچم ها شما را در اندازه مناسب برای چاپ معمولا شما را راهنمایی میکنن. ما در گروه هنری چاپ نفیس همیشه سایز لوگویی را که برای چاپ برای ما ارسال میکنید سایزبندی و تنظیم میکنیم.

در طراحی پرچم حتما باید سعی بکنید از اطلاعات اضافه و بی فایده خودداری بشود در ادامه مقاله اهمیت وجود پرچم سعی میکنیم مطالب بیشتر در این رابطه برای شما بیان بکنیم.

هر پرچمی را متناسب با نحوه کاربرد آن می توانید در هر محیطی استفاده بکنید. برای مثال در فضاهای باز از پرچم ساحلی و پرچم اهتزاز و در محیط های بسته از پرچم های رومیزی و تشریفات استفاده بکنید. شما می توانید هر جایی که می‌خواهید توجه دیگران را به لوگوی سازمانی خود جلب بکنید پرچم تشریفات سفارش بدهید.

سفارشی سازی پرچم

طراحی پرچم شما مطابق با نیازهای شما چاپ و توزیع می شود. وقتی قصد طراحی پرچم را دارید می توانید هر چقدر که دوست دارید خلاق باشید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت دستگاه ها هر نوع چاپ و با هر رنگی امکان پیاده سازی آن وجود دارد. شما هم می توانید در پرچم های اهتزاز با هر سایزی براساس فضای خودتان چاپ و سفارش بدهید.

حمل و نقل آسان

برخلاف برخی از بنرها ، غرفه ها، پوستر دیواری ها و بسیاری از موارد دیگر پرچم ها را می توانید در یک لحظه جمع و نصب و مونتاژ بکنید. شما حتی برای حمل بیشتر پرچم ها به وسیله نقلیه خیلی بزرگی نیاز ندارید، زیرا می توان پایه ها و میله ها را از هم جدا کرد که به راحتی بتوانید با هر وسیله ای حمل و نقل را آسان بکنید. در پرچم های رومیزی یک میله و پایه بسیار کوچک و قابل حمل و برای تشریفات هم پایه ها بصورت کامل از هم جدا و قابل حمل می شوند.

دلایل اهمیت چاپ پرچم

کم هزینه

پرچم‌های سفارشی در مقابل هزینه ای که بابت این کالا می پردازید در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغاتی بسیار کمتر و با ارزش تر می باشد . از آنجایی که چاپ پرچم‌ ارزان هستند، حتی برای رویدادهای یکباره نیز گزینه‌ای بسیار مناسب و قرون به صرفه ای می باشد، اما از آنجایی که پرچم ها بسیار بادوام هستند، بسیاری از کسب‌وکارها طرح‌هایی را سفارش می دهند که بتوانند بارها و بارها از آن استفاده بکنند.

عمر طولانی

تولید پرچم های خوب و با کیفیت می توانند سال ها دوام بیاورند. آنها برای مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی طراحی شده اند. حتی اگر قرار است پرچم ها را مدام از یک مکان به مکان دیگر منتقل بکنید اصلا نگران نباشید زیرا که پرچم از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

ممکن است بخواهید یک پرچم سفارشی متناسب با یک رویداد خاص سفارش بدهید برای مثال تاریخ و یا زمان برگزاری آن رویداد را مشخص بکنید در غیر این صورت سعی کنید از اطلاعات اضافی که ممکن باشه پرچم شما را بلااستفاده بکند خودداری بکنید.

تولید سریع و آسان

در تولید چاپ پرچم بصورت چاپ دیجیتال در بیشترین موارد پرچم ها که پرچم تشریفات لمینت می باشد نهایتا 2 روز کاری زمان می برد ولی در اکثر پرچم در همون روز و یا نهایتا در یکروز کاری آماده و چاپ می شود.حتی براساس الویت و فوری بودن کار همون روز هم امکان تولید آن نیز وجود دارد. اگر زمان کافی برای ارائه برند سازمانی خود را ندارید بهترین گزینه برای شما چاپ پرچم می تواند باشد به اصطلاح چاپ پرچم را تبلیغات لحظه آخری می گویند.

در دنیای امروز که اغلب بر بازاریابی دیجیتال تأکید می شود، مهم است که قدرت روش های بازاریابی سنتی را فراموش نکنیم. اگر می خواهید توجه فوری مخاطبان محلی را به خود جلب کنید، داشتن یک پرچم تبلیغاتی می تواند ابزار بسیار مناسبی برای جذب مخاطب باشد.

امیدوار هستیم که مقاله اهمیت وجود پرچم برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله اهمیت وجود پرچم برده باشید. دلایل اهمیت چاپ پرچم انقدر زیاد می باشد که ما سعی کردیم در این مقاله اهمیت وجود پرچم به بخشی از آن اشاره بکنیم.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

تبادل هدیه بین افراد باعث ایجاد مهر و محبت شده و انسان ها را به هم نزدیک می کند. در این بین کادو دادن به دختر خانم ها و زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کادو تولد مناسب می تواند حال و احساس انسان ها را خوب کرده و قلبشان را لبریز از عشق و محبت کند. با این حساب کادو دادن یک راه کوتاه و آسان برای نفوذ به قلب افراد می باشد با این تفاسیر تهیه هدیه یکی از مهم ترین این اتفاقات می باشد. شاید گفتن یک جمله و یا یادداشت یک نوشته برروی دیوار بسیار می تواند دلگرم کننده و شادی آور باشد ولی دادن یک کادو بسیار می تواند به یادماندنی ترین و پر خاطره ترین اتفاق زندگی هر شخصی باشد.

کادو دادن لازم نیست که حتما گران قیمت و لوکوس باشه شاید یک کادو ساده و ارزان قیمت و بهمراه یک بسته بندی زیبا و شکیل و پر از عشق و محبت بسیار عمل شما را ماندگار بکند. ما در مقاله بهترین هدیه در روز تولد سعی میکنیم مواردی که شما می توانید از بین محصولات گروه هنری چاپ نفیس یک یا چند مورد را انتخاب بکنید و برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و کاربردی باشد.

برای خرید هر هدیه ای باید شما ابتدا چند معیار را بسنجید و بعد براساس نیاز مخاطب خود یک مورد را انتخاب و سپس کادو و هدیه خودتان را تهیه بفرمایید.

برای تهیه کادو سعی کنید وقت بزارید و بگردید و چیزی که به نظر شما مفید و کاربردی می باشد را انتخاب و خریداری بکنید.

برای داشتن یک کادو زیبا و ماندگار باید ابتدا ببینید طرف مقابل شما به چه چیزی اهمیت می دهد و به چه چیزی احتیاج دارد. اگر سعی بکنید علاقه و احتیاجات طرف مقابلتون رو تهیه بکنید بسیار می تواند این کادو شما ماندگار و در ذهن مخاطب شما باقی بماند.

در تهیه کادو حتما علاقه و سلیقه ای مخاطب خودتان را در نظر بگیرید. به رنگ و شکل که دوست دارد حتما توجه بکنید. برای مثال اگر قصد چاپ تیشرت را دارید به دنبال این باشید که شخصی که قرار است به اون هدیه بدهید به چه رنگی علاقه دارد و براساس علاقه مخاطب خود هدیه را تهیه بکنید.

هدیه خودتان را در یک شرایط و در یک فضای مناسب هدیه بدهید. سعی کنید در یک جشن و یا در یک مراسمی و در یک فضای مناسبی کادوی خودتان را هدیه بدهید.

در هنگام بسته بندی کادو خود نهایت دقت را داشته باشید به گونه ای که کادوی خودتان را درون یک جعبه بسیار زیاد و شیک قرار بدهید زیرا کادو و بسته بندی شما هرچه زیبا تر شکیل تر باشد بسیار می تواند در ذهن مخاطب شما حک بشود.

سعی کنید با بهانه و بی بهانه هدیه بدهید اگر مبلغ زیاد بابت هر بار خرید کادو استفاده بکنید ممکن است دفعات کادو خریدن شما کم بشود پس سعی کنید براساس بودجه و توان خود هدیه تهیه بفرمایید. دادن هدیه با دفعات زیاد بسیار عشق و علاقه ایجاد می کند تا یک هدیه بسیار گران قیمت و با فاصله زمانی زیاد.

نیازی نیست برای تهیه‌ی هدیه خاص بیش از حد هزینه کنید و یک هدیه‌ی گران‌قیمت بخرید. بیشتر خانم‌ها به گران بودن هدیه توجهی نمی‌کنند و فقط همین که با دادن هدیه به آن‌ها نشان دهید به فکرشان هستید، برایشان کافی است. به این موضوع توجه داشته باشید که بعضی از خانم‌ها با دریافت هدیه‌های لاکچری و گران‌قیمت، به جای خوشحال شدن، عصبانی می‌شوند، چون فکر می‌کنند هزینه کردن زیاد برای هدیه غیرضروری است و می‌توان این هزینه را در جایی که اولویت دارد، خرج کرد. پس به دنبال یک هدیه بسیار گران قیمت و لاکچری نکنید.

ما در این مقاله بهترین هدیه در روز تولد سعی میکنیم بعضی از مواردی که می توانید از طریق گروه هنری چاپ نفیس تهیه بفرمایید را برای شما بیان بکنید.

چاپ تیشرت

چاپ تیشرت یکی از اصلی ترین مواردی می باشد که هر شخصی می تواند با هزینه معقول یک تیشرت و یا یک لباسی را برای مخاطب خود تهیه بکند. ما در چاپ نفیس تیشرت هایی را در سایز و اندازه و رنگ های مختلف داریم که براساس سلیقه مخاطب خود به راحتی می توانید یکی از این تیشرت ها را تهیه و سفارش بدهید. ما تیشرت ها را در رنگ های مختلف از سفید ، مشکی ، زرد ، قرمز و طوسی به راحتی هر رنگی را که دوست داشته باشید را انتخاب بکنید.

شما می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت هر عکس و هر شکلی که مخاطب شما علاقه دارد را انتخاب و سفارش بدهید. مهترین بخش در این مورد انتخاب عکس دلخواه مخاطب شما می باشد که باید براساس سلیقه مخاطب شما باشد را به راحتی می توانید انتخاب بکنید

در روز تولد چه هدیه ای بدهیم

چاپ لیوان

دومین موردی که به راحتی می تواند انتخاب و سفارش بدهید چاپ لیوان می باشد که در این مورد شما براساس تنوع لیوان هایی که در چاپ نفیس وجود دارد می توانید یک ماگ را انتخاب و عکس دلخواه خودتان را برروی لیوان چاپ بکنید. این عکس می تواند شامل عکس یادگاری شما در یک مسافرت و یا یک QR code می تواند باشد که متن و ویس صدای شما با اسکن از روی لیوان می توانید سفارش بدهید.

چاپ پدموس

چاپ پدموس یک هدیه بسیار زیبا و جذاب برای بچه ها افرادی که به گیم علاقه دارند بسیار یک کادو جذاب و زیبا می باشد که شما می توانید یک شخصیت کارتنی زیبایی را برروی ماس پد چاپ بکنید و این کادو بسیار می تواند ماندگار و جذاب و ارزان قیمت باشد.

چاپ سویشرت

چاپ سویشرت هم به مانند چاپ تیشرت از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و افراد به راحتی می توانند عکس مورد نظر مخاطب خودشان را انتخاب و سفارش بدهند.

چاپ پازل

چاپ پازل یکی دیگر از خدماتی می باشد که از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و افراد به راحتی می توانند عکس خودشان را برروی پازل چاپ بکنید پازل در دو شکل مقوایی و چوبی وجود دارد که پازل چوبی از کیفیت مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار است و برای بازی کردن و استفاده کردن بسیار مناسب می باشد.

امیدوار هستیم مقاله بهترین هدیه در روز تولد برای شما مفید و سومند بوده باشد و به شما در تهیه یک هدیه بسیار کمک کرده باشد. نهایت استفاده را از این مقاله ببرید. سعی کنید حتما وقت و بی وقت و در هر زمان تا می توانید به شخصی که بهش علاقه دارید هدیه بدهید زیرا این هدیه دادن ها عشق و علاقه زیادی بهمراه خواهد داشت. و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله دیگر در از خودتان نپرسید در روز تولد چه هدیه ای بدهیم.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

تراکت ها در چارچوب یک کمپین بازاریابی بهترین عملکرد را دارند. علیرغم اینکه چاپ تراکت روش سنتی برای تبلیغ است، بسیاری از کارشناسان بازاریابی دیجیتال هنوز بر این اعتقاد هستند که تراکت تبلیغاتی برای ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتالی بسیار می تواند نقش مفیدی را ایفا بکند.

مانند هر شیوه بازاریابی چاپ تراکت باید به‌طور خاص برای مخاطب هدف تولید و توزیع بشود تا بتواند اثربخش باشد. هنگام اجرای یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی، باید بدانید که مخاطبان شما چه می خواهند.

تایپوگرافی، تصاویر، استراتژی های توزیع و سایر مفاهیم مرتبط باید با پیام شما و ویژگی های خاص جمعیتی هدف شما مرتبط باشد. به نوعی با سلیقه مشتریانتان همخوانی داشته باشد. در این مقاله کمپین تبلیغاتی با تراکت سعی کردیم استراتژیک هایی که باید در طراحی و سپس چاپ آن انجام بدهید بطور شفاف و گام به گام برای شما بیان بکنیم.

گام اول: تحقیقات بازار را انجام دهید

در گام اول در مورد هر نوع تبلیغاتی ابتدا باید به نیازشناسی بازار ، دوست داشتن و یا نداشتن افراد و در نتیجه نیاز روز بازار توجه ویژه ای بشود. شما باید این نیاز سنجی را بطور کامل بررسی بکنید. این شیوه برای هر چیزی که مربوط به فروش محصول یا ایده شما باشد صدق می کند. اگر شما در گام اول دچار مشکل هستید تولید و چاپ بروشور و یا تراکت اصلا فایده ای ندارد.

برای طراحی خود هدفی را ترسیم بکنید. طراحی یکسری سبک های جدید برای هر حرفه و هر کسب و کاری مناسب نیست در نتیجه اول کسب و کار خودتان را بطور کامل آنالیز بکنید و براساس آن هدف طراحی خودتان را مشخص بکنید.

گام دوم: روی نقاط فروش و قوت خود تمرکز کنید

غرق جزئیات بی اهمیت نشوید. داشتن یکسری اطلاعات بی اهمیت و بی ارزش می تواند ارزش آگهی های شما را کاهش دهد. در مورد 2 تا 5 آیتم مهم تصمیم بگیرید که فکر می کنید مخاطبان باید در مورد محصول شما بدانند و براساس آن مورد برای مشتری خود طراحی بکنید. از موارد درج مطالب غیر ضروروی برای مخاطبین خود خودداری بکنید. به دنبال پیدا کردن نقاط قوت در خدمات خود باشید و فقط این نقاط قوت را بولد بکنید.

گام سوم: جالب و زیبـــا باشد

داشتن یک تراکت تبلیغاتی زیبا و خاص بستگی به نتایج تحقیقات بازار شما دارد. به طور کلی در حال حاضر مردم بیشتر از هر زمان دیگری تحت تأثیر تبلیغات قرار میگیرند و هرگز نباید انتظار داشته باشید که هرنوع طراحی خسته کننده ای بر مخاطبین شما تاثیر بگذارد. به یاد داشته باشید، هزاران تبلیغات جذاب و زیبای دیگر برای جلب توجه بازار شما در حال انجام وجود دارد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید تمرکز خودتان را به انتقال پیام خود به دیگران جمع بکنید بلکه خواسته و نیاز مشتری هم بسیار بااهمیت می باشد.

How to create a tract advertising program

گام چهارم: یک برنامه بازاریابی طراحی کنید

قبل از طراحی ، چاپ و توزیع بروشورها زمان کافی برای تحقیقات در بازار بگذارید. بهتر است چند ماه قبل از بازگشایی و یا عرضه محصولات خود برنامه تبلیغاتی تان را مشخص بکنید. با داشتن یک برنامه ریزی خوب خطر مواجه شدن با یک اتفاق ناخواسته و یا بد را بسیار کمتر می کنید. همچنین بهترین زمان برای تجزیه و تحلیل بعد از گذشتن از یک بازه زمانی حتی کوتاه مدت می باشد. داشتن درکی درست در تجزیه و تحلیل توزیع تراکت به شما در برنامه های تبلیغاتی بعدی تان بسیار می تواند کمک بکند.

گام پنجم: کار را آسان بکنید

در خصوص طراحی تراکت باید مطمئن بشوید که مخاطبین شما در عرض چند ثانیه پیام بروشور تبلیغاتی شما را درک می کنند. شما باید در انتقال پیام کار را برای مخاطبین خود آسان بکنید و اصلا نیازی نباشد در مورد مطالبی که شما نوشتید مدت ها در مورد آن فکر بکنند.

در طراحی خود از فونت های خوانا و حروف درشت استفاده بکنید. از بکار بردن تصاویر زیبا و با کیفیت به تراکت خود روح دوچندان ببخشید. از چند نفر در مورد طراحی نهایی خود مشورت بگیرید و نظر افراد مختلف را در مورد طراحی ، فونت ، عکس ، شیوا بودن در انتقال پیام حتما بپرسید و مطمئن باشید که طراح نهایی شما از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد.

گام ششم: تراکت را در بهترین مکان توزیع بکنید

برخلاف بنر که مبتنی بر مکان می باشد اما تراکت فوری و یا بروشور تبلیغاتی امکان توزیع در مکان مشخص و افراد خاص می باشد. البته شما می توانید بصورت گسترده تبلیغات تراکت یتون رو انجام بدهید ولی ممکن است هم زمان و هم هزینه را از دست بدهید.

با مشخص کردن مشتریان هدف این امکان برای شما فراهم می شود که چاپ تراکت کمتری انجام بدهید و علاوه بر اینکه سبب می شود چاپ تراکت ارزان داشتید باشید کاغذ کمتری هدر می رود و شما به هدف خود در توزیع تراکت دست پیدا خواهید کرد.

نکته بسیار مهمی که در چاپ تراکت وجود دارد این است که شما در طراحی تراکت و از آن بیشتر در طراحی بروشور فضای بسیار بیشتری  به نسبت کارت ویزیت دارید در نتیجه شما از این فرصت می توانید نهایت استفاده را ببرید. شاید در طراحی کارت ویزیت خود به دلیل محدود بودن فضا امکان درج یکسری مطالب وجود نداشته باشد در نتیجه با داشتن یک تراکت زیبا به راحتی می توانید بسیاری از پیام های خودتان را به دیگران منتقل بکنید.

در پایان شما می توانید از تیم مشاوره ای گروه هنری نفیس مشورت بگیرید تا به یک جمع بندی در طراحی تراکت خود برسید. امیدوار هستیم مقاله کمپین تبلیغاتی با تراکت برای شما مفید بوده باشد و با خواندن این مقاله چگونه یک برنامه تبلیغاتی با تراکت ایجاد بکنیم به نتایج بسیار درخشانی برسید. قطعا خواندن این مقاله کمپین تبلیغاتی با تراکت برای داشتن یک تراکت زیبا و خلاق به شما کمک شایانی می کند.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

ما در گروه هنری چاپ نفیس با بیش از 5 مدل محصول لیبل انتخاب اینکه بهترین لیبلی که برای محصول شما مناسب باشد کدام است قطعا سخت ترین قسمت سفارش یک لیبل می باشد.ما قصد داریم در این مقاله کدام لیبل برای محصول ما مناسب است شما را راهنمایی بکنیم براساس مدل و جنس لیبل بهترین مدل لیبل را انتخاب بکنید. نکته بسیار مهم این است تنوع محصولات که قرار است لیبل روی آن قرار بگیرید بسیار متفاوت می باشد ما بطور کلی در این مقاله نکاتی را برای شما بیان میکنیم و شما براساس این نکات کلی که خدمتتون اعلام می شود یک جنس لیبلی را انتخاب بفرمایید.

در این مقاله بهترین نوع لیبل کدام است چهار مرحله مهم را برای انتخاب یک لیبل را برای شما بیان کرده ایم تا اطمینان حاصل کنید که انتخاب درستی خواهید داشت.

مرحله اول : محصول خود را بشناسید

اولین قدم برای انتخاب یک لیبل مناسب این است که بدانید این لیبل قرار است روی چه محصول یا در چه سطحی بچسبد. آیا برروی یک بطری شیشه ای چسبیده می شود؟ قابلمه سرامیکی در یک سطح صاف؟ یک وان پلاستیکی؟ بررسی این موضوع بسیار مهم می باشد زیرا دانستن این موضوع شما را بسیار زیاد می تواند کمک بکند. معمولا بیشتر لیبل هایی که چسبیده می شود روی سطوح صاف می باشد ولی برای سطوح ناهموار یا بافت دار قطعا باید از یک لیبل قوی تری استفاده بشود . دمایی که این لیبل ها باید چسبیده بشود را باید بررسی بکنید. بعضی وقت ها قرار است از این لیبل ها بعنوان پلمپ استفاده بشود که این سبک لیبل ها مخصوص به خودش هستش که وقتی شما بخواین کالایی را باز بکنید حتما آسیب میبیند و به اصطلاح از پلپ خارج می شود. بعضی وقت ها قرار است برروی این نوع لیبل ها با خودکار بنویسید باید نوع لیبل یووی فیلتردار سفارش بدهید.

مرحله دوم: شیوه استفاده را بررسی بکنید

همچنین مهم است که در نظر داشته باشید محصول شما کجا استفاده می شود یا عناصری که برچسب شما ممکن است در معرض آنها قرار بگیرد کجا می تواند باشد. اگر لیبل شما بر روی محصولی که در حمام یا محیط های غنی از رطوبت دیگر در نظر گرفته شده است، باید اطمینان حاصل کنید که لیبل شما می توانند با آن سازگار باشد. ما توصیه می کنیم برای این نوع استفاده، یکی از گزینه های مواد ضد آب و هوا را انتخاب کنید.

همین امر در مورد برچسب هایی که در معرض دمای شدید قرار می گیرند نیز صدق می کند. بسیار مهم است که موادی را انتخاب کنید که برای مقاومت در برابر این نوع محیط ها مهندسی شده باشد. معمولا اگر دما محیط باشد و در دما نسبتا بالا می توانید لیبل سلفون براق استفاده بشود ولی اگر این دما بسیار بالا و یا در دمای بسیار پایین باشد از لیبل متالایز استفاده بفرمایید.

بهترین نوع لیبل کدام است

مرحله سوم: روش تولید خود را بشناسید

چگونه به دنبال تولید این برچسب ها هستید؟ آیا قصد دارید در یک دفترفنی چاپ کنید یا آنها را به صورت حرفه ای در یک چاپخانه بزرگ تولید بکنید ؟ اگر به دنبال چاپ لیبل هستید، می توانید از بین انواع سیستم چاپی یکی را انتخاب بکنید. با این حال فراموش نکنید که بررسی کنید که سیستم چاپی که قرار است برای شما چاپ بشود با پرینتر برروی آن چاپی انجام بدهید یا خیر. باید بررسی بکنید ببینید کدام سیستم چاپی برای شما مناسب می باشد. برخی از مواد فقط با چاپگرهای لیزری و یا برخی با پرینترهای جوهرافشان سازگار هستند و یا با هر دو تای آنها ممکن است سازگار نباشد.

اگر ترجیح می دهید لیبل های خود را به صورت حرفه ای چاپ کنید، می توانید این کار را بصورت اختصاصی چاپ بکنید. این مورد انعطاف پذیری بیشتری برای شما خواهد داشت و راحت تر می توانید اون چیزی که مورد انتخاب شما هستش تولید بشود. هر یک از این لیبل ها دارای مزایای خاص خود می باشند و شما باید بطور کامل بررسی بکنید و ببینید کدام لیبل برای شما مناسب می باشد.

مرحله چهارم: سبک خود را بشناسید

نکته آخر اینکه، دانستن اینکه می‌خواهید لیبل های شما چه نوع سبکی را به تصویر بکشند را باید بررسی بکنید. آیا به دنبال ظاهری خاص و جذاب هستید می توانید از لیبل های طلاکوب مات / براق را سفارش بدهید. اگر به دنبال چیزی شیک‌تر و مدرن‌تر هستید، توصیه می‌کنیم یک متریال شفاف و شیشه ای انتخاب کنید. ما در گروه هنری چاپ نفیس سعی کردیم انواع سبک و جنس های متنوع برای چاپ لیبل را سعی کردیم معرفی بکنیم.

شما برای مشاوره بهتر و تکمیل تر می توانید از تیم پشتیبانی چاپ نفیس کمک بگیرید امید است بتوانید یک انتخاب درستی داشته باشید. شما هم می توانید از نزدیک بعضی از این نمونه ها را ملاحظه و یا با پست ارسال بشود تا تصمیم دقیق تری داشته باشید. امیدوار هستیم مقاله کدام لیبل برای محصول ما مناسب است برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله کدام لیبل برای محصول ما مناسب است برده باشید.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

در این مقاله نکاتی کلیدی که در طراحی سربرگ فراموش می شود قرار است نکاتی را برای شما بیان بکنیم که در بسیاری از مقالات دیگر نمونه آن را مشاهده نکرده باشید.

بسیاری از شرکت‌های چاپ و تبلیغات به مشتریان خود در هنگام چاپ سربرگ و یا چاپ سربرگ تبلیغاتی خود هیچ نکات کلیدی در طراحی و موارد ضروری که باید در طراحی رعایت بشود را اصلا گوش زد نمی کنند. معمولا سربرگ هایی را چاپ می کنند که نمی توانند آن را درون پاکت قرار بدهند و برای شخصی پست بکنند.

در این مقاله نکاتی کلیدی که در طراحی سربرگ فراموش می شود قرار است نکاتی را برای شما بیان بکنیم که در بسیاری از مقالات دیگر نمونه آن را مشاهده نکرده باشید.

در حال حاضر وجود سربرگ به عنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای کلیدی برای هر کسب و کاری می باشد. با توجه به افزایش تقاضا در مورد چاپ سربرگ و به تبع آن چاپ پاکت جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت های چاپ تلاش می کنند وارد عمل شوند و شیوه های نوین از تنوع کاغذهای تا بسیاری موارد دیگر را در این بخش وارد بکنند. در اینجا ما سعی خواهیم کرد نکات بسیار مهمی را برای چاپ سربرگ به شما ارائه دهیم که به نظر می رسد سایر وبلاگ های که در صنعت چاپ مشغول فعالیت هستند از ارائه این نکات غافل باشند.

متریال لازم در چاپ سربرگ

استفاده از کاغذهای خاص و جدید در چاپ سربرگ شما بسیار می تواند جذاب و با اهمیت باشد. در انتخاب نوع کاغذ سربرگ خود سعی کنید از کاغذهای ضخیم تر استفاده بکنید. زیرا وجود کاغذ ضخیم تر بسیاری از مشتریان شما را به اهمیت کسب و کار شما جذب می کند.همیشه ایده خوبی است که هر زمان که بودجه شما اجازه می دهد از کاغذهای ضخیم تر و متنوع تر در سربرگ خود استفاده کنید. توجه داشته باشید ضخامت کاغذی که برای سربرگ خود استفاده می کنید همین ضخامت رو برای پاکت خود قائل باشید در بعضی موارد این ضخامت هم می تواند بیشتر باشد.

از کاغذ قابل نوشتن استفاده بکنید

یکسری کاغذهایی برای چاپ سربرگ وجود دارد که مخصوص پرینترهای پودری که اگر شخصی قرار باشد با خودکار روی آن بنویسید یا به دلیل صاف نبودن و یا صیقلی نبودن کاغذ به راحتی قابل نوشتن روی آن نیست. اگر قصد دارید در ادامه پرینت سربرگ با استفاده از پرینتر بخشی از کاغذ را بصورت دستی روی آن بنویسید بهتر است از یکسری کاغذهای معمولی در گرماژ مختلف استفاده بکنید.

در نوشتن استوروک بدهید

در طراحی سربرگ خود حتما خطوطی که بخصوص ریز هستند یک استوروک بسیار کمی هم که شده به آن اضافه بکنید. زیرا این استورک باعث می شود که نوشته های شما بهتر دیده بشود بخصوص در چاپ افست رعایت این نکته در چاپ شما بسیار بااهمیت می باشد زیرا عدم استوروک در نوشته ها ممکن است در بعضی از موارد باعث چاپ نشدن بعضی از قسمت های نوشته شما بشود.

چگونه یک سربرگ خوبی داشته باشیم

ایجاد برجستگی یا فرورفتگی

در طراحی و چاپ سربرگ خود اگر بتوانید یک فرورفگی و یا برجستگی در بعضی از نقاط ایجاد بکنید سبب جلوه ویژه دوچندان به طرح شما می شود. شخصی که سربرگ شما رو در اختیار می گیرد این برجستگی و یا فرورفتگی در طرح برای آن جذابیت زیادی خواهد داشت و برای آن کسب و کار یک ارزش و اعتیار زیادی به آن شرکت می دهد.

فضای خالی در طراحی خود ایجاد بکنید

در طراحی سربرگ خود حتما یک فضای مناسب از بالا و پایین سربرگ خود برای درج مطالبی که قرار است در آن تایپی صورت بگیرد قرار بدهید. این فضا باید بگونه ای باشد که مطالب بالا و پایین سربرگ شما به آن چسبیده نباشد و یک فضای قابل قبولی داشته باشید. زیرا علت اصلی یک سربرگ تبلیغاتی داشتن فضای کافی برای درج مطالب می باشد.

ایجاد سربرگ در شکل خاص

برای چاپ سربرگ فوری و بخصوص داشتن یک سربرگ ارزان اصلا توصیه نمی شود سربرگ خودتان را به یک شکل خاصی تبدیل بکنید. مصارف اصلی این کار در چاپ کارت ویزیت و یا چاپ لیبل می باشد که معمولا در شکل خاصی تولید می شود ولی در چاپ سربرگ اصلا توصیه به ایجاد سربرگ در شکل خاص نیست زیرا این کار هم هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند و هم کارایی اصلی سربرگ از شما گرفته می شود.

ایجاد طلاکوب و یا نقره کوب

اگر هزینه برای شما اهمیت زیادی نداشته باشد برای جلوه بخشی هرچه بیشتر به سربرگ خود می توانید از طلاکوب و یا نقره کوب و در بعضی از موارد سورمه کوب در سربرگ خود استفاده بکنید. جلوه ویژه دوچندانی به سربرگ شما می بخشد و ارزش بسیار زیادی به سربرگ شما داده می شود. حتما توصیه میکنیم در چاپ سربرگ خود از این شیوه استفاده بکنید زیرا به شما یک سربرگ خاصی داده می شود.

در مقاله نکاتی کلیدی که در طراحی سربرگ فراموش می شود به دنبال بیان نکاتی بودیم که در بسیاری از مقالات شاید نمونه آن پیدا نمی شود برای شما بیان کرده باشیم. نکاتی کلیدی که در طراحی سربرگ فراموش می شود همیشه دانستن آن برای هر کسب و کاری که قصد چاپ و طراحی سربرگ را دارد ضروریست. ما در مقاله اصول طراحی سربرگ یکسری از اصلی ترین اصولی که باید حتما رعایت بشود را برای شما بیان کردیم ولی در این مقاله نکاتی کلیدی که در طراحی سربرگ فراموش می شود به دنبال بیان نکاتی بودیم که باید هر شخصی به آن توجه ویژه ای داشته باشد.

  • چاپ نفیس
  • ۰
  • ۰

چاپ تراکت راهی عالی برای ارتباط با مشتری و چشم انداز با یک پیام کوتاه و انگیزشی است که می تواند فروش را هدایت کند به سمت شما. شما در حال حاضر امیدوار هستید بتوانید یک لیستی از مشتریان فعلی خود داشته باشید که بتوانید پیام خودتان را به آنها منتقل بکنید. ما در چاپ نفیس این مقاله چگونه یک تراکت زیبا طراحی بکنیم سعی کردیم شما را راهنمایی بکنیم که بتوانید آموزش داشتن یک طراحی زیبا تراکت بهمراه یکسری توضیحاتی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم این مقاله چگونه یک تراکت زیبا طراحی بکنیم برای شما مفید و سودمند باشد.

اکنون وقت آن رسیده است که شروع به طراحی یک تراکت زیبا و خارق العاده بکنیم. ما در اینجا 10 پیشنهاد به شما می دهیم که بتوانید با این پیشنهادات از آخرین مبارزات بازاریابی برای جذب مشتری استفاده بکنید.

اطلاعات خودتان را بروز رسانی بکنید

راه ارتباط با خودتان را در دسترس قرار بدهید از جمله این راه های ارتباطی شامل نام تجاری ، آدرس ، شماره تلفن ، شماره فکس ، آدرس ایمیل ، آدرس وب سایت خود را در طراحی لحاظ و اعمال بکنید. اگر بتوانید آدرس کروکی محل کسب و کار خودتان هم در تراکت درج بکنید کمک بسیار زیادی در پیدا کردن خود به مخاطبین ارائه داده اید. حتما ساعت کاری کسب و کار خودتان را هم درج بکنید.

به شکل خاص تبدیل بکنید

سعی کنید طراحی تراکت خودتان را به یک شکل و در یک قالبی خاص طراحی و برش و بعد چاپ بکنید. مثلا اگر قرار است بستنی خودتان را تبلیغ بکنید تراکت خودتان را به شکل یک بستنی در بیاورید یا اگر آرایشگری دارید تراکت خودتان را به شکل یک قیچی طراحی بکنید  و از شکل های سنتی و مستطیلی پرهیز بکنید و یا به شکل ماهی شب عید تبدیل بکنید.

از فناوری استفاده بکنید

می توانید در طراحی تراکت خود از QR Code استفاده بکنید و این کدها می تواند حاوی بسیاری از مطالبی باشد که برای شما این امکان وجود نداشته که در طراحی تراکت خود استفاده بکنید. برای مثال آدرس کروکی ، سایر خدماتتون که در قالب سایت زیبا قرار دادید ، آدرس شبکه های اجتماعی خود که بسیاری از طرح ها و محصولات شما در آن قرار گرفته است که علاقه دارید به مخاطبین خود عرضه بکنید در قالب این کدهای QR Code با مخاطبین خود ارتباط بگیرید.

از مشتریان خود کمک بگیرید

از یکی از مشتریان وفادار خود عکس بگیرید و به آنها اجازه دهید تا رضایت خود از تجارت با شما را برای دیگران شرح بدهد. این کار سبب اعتماد مشتریان به شما می شود و به احتمال زیاد مورد توجه قرار می گیرد زیرا افراد به طور کلی کنجکاو هستند و می خواهند بدانند که دیگران چه فکر می کنند و نظر دیگران راجع به شما چی می باشد.

خلاق باشید

در چاپ و راه اندازی تراکت خود سعی کنید خلاق باشید. ممکن است هزینه بر و زمان بر باشد ولی سعی کنید اقدام به این کار بکنید زیرا بسیار جذاب و خاص می شود. برای مثال یک بند یا یک روبان به آن اضافه بکنید. تراکت خودتان را درون یک پاکت قرار بدهید. برای چاپ تراکت تبلیغاتی خود ارزش قائل باشید.

کد تخفیف

سعی کنید در طراحی تراکت خود شرایط تخفیف برای دارندگان آن تراکت قائل بشوید. زیرا داشتن کد تخفیف برای دارندگان این تراکت سبب نگه داری و جذب متشری بیشتر شما می شود و اثرگذاری پیام شما را بالاتر می برد. انجام دادن این کار به معنی این است که شما برای مشتریان خود ارزش قائل هستید.

از جنس های خاص استفاده بکنید

وجود یکسری جنس های خاص و جذاب به ویژه گی های منحصربه فرد تراکت شما کمک شایانی می کند. برای مثال از یک کاغذ مخملی که با گرفتن آن برای هر مشتری و مخاطبی جذاب و حس خوبی منتقل می کند و چه بسا به خاطر جنس خاص و ویژه ای که دارد تراکت شما را دور نریزند.

روش طراحی تراکت خاص

چند بعدی بکنید

ممکن است احساس بکنید که انجام دادن این کار بسیار هزینه بر باشد ولی با چند طرفند ساده و ارزان قیمت به راحتی می توانید تراکت خود را معطر به بوی خوش بکنید. نیازی نیست به کل چاپ تراکت و یا بروشور خود عطر و ادکلن بزنید کافی است برای مدتی همه تراکت های خودتان را در کنار یک محیط معطر قرار بدهید و این کار سبب می شود تراکت شما معطر به بوی خوش بشود. این ایده ممکن است احساس کنید برای بعضی ازمشاغل ایده خوبی هستش برای مثال برای ادکلن فروشی ها ولی برای همه مشاغل جذاب و خاص می باشد. این کار سبب نگهداری و جذابیت هرچه بیشتر تراکت شما می شود.

تبلیغات را در هم ترکیب بکنید

سعی کنید در طراحی تراکت خود جایی برای گنجاندن چاپ کارت ویزیت ارزان  قرار بدهید. به گونه ای که با یک پانچی دوتا تراکت و یا کارت ویزیت را بهم بچسابنید. با این کار هم به توانستید خدمات خودتان را به مشتریان عرضه بکنید و هم مشخصات فردی و سازمانی کسب و کار خودتان را به دیگران نشان بدهید.

سلسله سریال ایجاد کنید

سعی کنید در تبلیغات خود از سلسله پیام هایی در ارتباط با مجموعه سازمان های که با هم مرتبط می باشد استفاده بکنید. به گونه ای که از چند پیام کوچک برای رسیدن به یک پیام اصلی در طراحی تراکت خود استفاده بکنید دقیقا به شکل یک پازل در طراحی تراکت خود عمل بکنید. با این کار برای مخاطبین شما رسیدن به پیام اصلی جذاب و خاص می شود.

در پایان می بینید بیشتر از این 10 ایده برای خلاقیت بخشی به تراکت خود وجود دارد. با این کارها می توانید یک تبلیغات و بازاریابی بسیار جذاب و خارق العاده ای در مقایسه با سایر تبلیغات هزینه بر انجام بدهید و بازخورد بسیار زیادی از این کار ببرید. ما در گروه هنری چاپ نفیس سعی میکنیم از این ایده های جذاب و خاص برای شما تعیبه و بیان بکنیم تا بتوانید به یک طراحی خاص و خیره کننده ای در چاپ تراکت خود برسید.

امیدوار هستیم مقاله چگونه یک تراکت زیبا طراحی بکنیم برای شما زیبا و جذاب بوده باشد و به یک روش طراحی تراکت خاص رسیده باشید و از این مقاله چگونه یک تراکت زیبا طراحی بکنیم برای شما مفید و سودمند باشد.

  • چاپ نفیس