مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

چاپ نفیس ، روایت تجربه ای نفیس

مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس

مرکز تخصصی چاپ و خدمات چاپی بصورت آنلاین در کشور

  • ۰
  • ۰

مشخصات کلی پرچم رومیزی لیزری

چاپ پرچم رومیزی لیزری ، یک پرچم از سری پرچم های مجموعه می باشد که بسیار اسپرت می باشد و برای محیط های لوکس و اسپرت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این پرچم به دلیل ظاهری که دارد بیشتر با پایه استیل مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت های ارائه شده در جدول قیمت های نیز با پایه استیل می باشد که طبیعتا در صورت درخواست با پایه سنگی از هرینه آن کاسته خواهد شد.

چاپ پرچم های رومیزی لیزری در مجموعه گروه هنری چاپ نفیس ، در سایز A4 یعنی حدودا ۲۰x30 سانت و به صورت یکرو و دورو چاپ میشود ولی به دلیل اینکه ضخامت ساتن در این پارچه نازک است توصیه می شود که چاپ یکطرفه را انتخاب نمایید که هاله ای از چاپ طرف دیگر از سمت دیگر مشخص نباشد.

روش چاپ روی پرچم رومیزی لیزری

چاپ پرچم رومیزی لیزری به صورت سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام میشود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه ساتن پرچم می رود. چاپ پرچم لیزری به دلیل اینکه رنگ به خورد پارچه می رود بدون پس زمینه انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما چاپ نمی شود. این گونه چاپ ( سابلیمیشن ) بهترین نوع چاپ ممکن بر روی پارچه ها می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.

پرچم های رومیزی لیزری دوخته شده می باشد که باعث تسریع در تحویل سفارش می شود.

زمان تحویل چاپ پرچم رومیزی ریشه دار

زمان تحویل و آماده شدن پرچم ها به چند عامل بستگی دارد:

به طور معمول سفارش های چاپ روی پرچم بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ پرچم به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ پرچم فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی پرچم به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.

و از دیگر عواملی که در زمان تحویل سفارش ها تاثیر گذار می باشد تیراژ سفارش است. گروه هنری چاپ نفیس همواره تلاش خود را می کند که سفارش های ثبت شده خود را طبق زمان مقرر ۱ الی ۳ روزکاری چاپ و به مشتریان گرامی خود تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش پرچم شما بزرگواران بالای ۱۰۰ عدد باشد احتمال تاخیر در تحویل سفارش وجود دارد که حتما روی پیش فاکتور و قبل از ثبت نهایی سفارش زمان تحویل با مشتریان گرامی هماهنگ خواهد شد ولی برای سفارش های زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.

و نکته آخری که در این زمینه به آن باید تاکید شود و به آن اشاره هم شد این است که زمان های تحویل ارائه شده روی وب سایت برای تحویل سفارش در دفتر تهران مجموعه می باشد و طبیعی است در صورت نیاز به ارسال سفارش به شهرستان با هر روشی اعم از پست و یا ترمینال و باربری این زمان ها به تحویل کلی سفارش اضافه می گردد که باید این زمان را نیز شما مشتریان گرامی شهرستانی در نظر داشته باشید.

  • ۹۹/۰۱/۲۲
  • چاپ نفیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی